Nogen som ved hvornår James Bond har præmi~
Fra : Per

Dato : 27-10-02 20:19

Titlen siger vel det hele, men jeg kan godt lige gentage den:

Nogen som ved hvornår James Bond har præmiere i sverige? :)

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 27-10-02 20:23

In article <MPG.18265a775b7b6d9e9896d7@news.usenetserver.com>, Per wrote:

> Titlen siger vel det hele, men jeg kan godt lige gentage den:
>
> Nogen som ved hvornår James Bond har præmiere i sverige? :)

Som sædvanlig er IMDB din ven. http://us.imdb.com/ReleaseDates?0246460
siger 28/11

--
Andreas Plesner Jacobsen | Machine-Independent, adj.:

Fra : Rune Zedeler

Dato : 27-10-02 19:30

Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> Som sædvanlig er IMDB din ven. http://us.imdb.com/ReleaseDates?0246460
> siger 28/11

Nogen, der er med på en tur over Øresund for at se filmen det "rigtige" år?
(seriøst, det kunne sgu da være hyggeligt)

-Rune

Fra : Per

Dato : 27-10-02 20:53

In article <3DBC30A6.4070401@daimi.au.dk>, rz@daimi.au.dk says...

> Nogen, der er med på en tur over Øresund for at se filmen det "rigtige" år?
> (seriøst, det kunne sgu da være hyggeligt)

Heh, det var det jeg overvejdede.

De her har en Biograf i Malmø (som jo nok er tættest på kysten)
http://www.sandrewmetronome.se

Ligger der:
http://www.gulasidorna.se/query?what=get_info&advert_code=GSID_17801624&d
ir_area=Malm%F6&lang=

(Klik på "Karta" oppe i hjørnet for at se et kort :)

Fra : Rune Zedeler

Dato : 29-10-02 01:14

Per wrote:

> De her har en Biograf i Malmø (som jo nok er tættest på kysten)
> http://www.sandrewmetronome.se

Den ser lidt lille ud... 820 pladser fordelt på 6 sale. Fra 251 til 64
pladser pr. sal. (Til sammenligning er der 96 pladser i den mindste sal
i BioCity, Århus)
Hvis vi skal se den der, skal det i hvert fald være inden 22/12, hvor
der nok er en anden film ( i de største sale...

-Rune

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 27-10-02 21:13

Rune Zedeler skrev:

> Nogen, der er med på en tur over Øresund for at se filmen det
> "rigtige" år? (seriøst, det kunne sgu da være hyggeligt)

Dén kunne jeg godt være med på! Forudsat, at det passer ind i alle
mulige andre planer ...

--
Mvh. Peter
"So now welcome our keynote speaker, Professor Melvin Fenwick - the man

Fra : Zeki

Dato : 27-10-02 21:34

Count me in!!!

Havde faktisk overvejet England, men det er jo dyrere.

Zeki

Fra : Rune Zedeler

Dato : 29-10-02 01:05

Rune Zedeler wrote:

> Nogen, der er med på en tur over Øresund for at se filmen det "rigtige" år?
> (seriøst, det kunne sgu da være hyggeligt)

Okay, det lyder til at vi er et par stykker, der er med på den.
Jeg siger ikke hermed, at jeg vil stå for at arrangere, men lad os da i
hvert fald få fundet en dato asap, så der er en chance for at det bliver
til noget.
Premiereweekenden er nok for farligt, og så begynder der jo at være
eksamener...
Hmmm...

Jeg vil foreslå noget så vovet som søndag 22. december. Det er i år, og
folk har juleferie, så ingen eksamener, der ligger og lurer.

Hvad siger I?

-Rune

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 29-10-02 01:10

Rune Zedeler skrev:

> Jeg vil foreslå noget så vovet som søndag 22. december. Det er i år,
> og folk har juleferie, så ingen eksamener, der ligger og lurer.

Det er jo næsten en måned efter premieren, og så synes jeg næsten,
luften går lidt af ballonen. Det kunne være fedt med en dato tæt på den
svenske premiere. (Og så er der også lige det, at jeg sikkert sidder i
Aalborg omkring juleaften ...)

--
Mvh. Peter
"I know nothing. I'm from Barcelona."

Fra : Rune Zedeler

Dato : 29-10-02 01:21

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Det er jo næsten en måned efter premieren, og så synes jeg næsten,
> luften går lidt af ballonen.

Okay, jeg tænkte, at det vigtigste var at se den "det rigtige år".
Men, øh, lad os bare gøre det før.
Jeg vil stadig mene, at premiereweekenden er for farlig - for surt ikke
at kunne få biletter. Og hvis folk skal kunne - på tværs af arbejde og
julefrokoster - vil søndag nok være den bedste ugedag.
Hvad med 8. december? Jeg kan godt se, at det stadig er lidt langt væk
fra premieren - men alternativet er 1. december, og det er på den anden
side lidt tæt på...

-Rune

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-10-02 12:24

Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> writes:

> Jeg vil stadig mene, at premiereweekenden er for farlig - for surt
> ikke at kunne få biletter.

Skaf billetterne nu. At vente er en dårlig ide.

Jeg har selvfølgelig mit på det tørre med min forpremiere-billet...

--
Peter B. Juul, o.-.o "Alle der rejser i rummet er kannibaler og æder
The RockBear. ((^)) deres egen afføring. [..] Deres børn bliver

Fra : Rune Zedeler

Dato : 29-10-02 17:26

Peter B. Juul wrote:

> Skaf billetterne nu. At vente er en dårlig ide.

Yo. Hvem er frisk på at tage til sverige for at hente en håndfuld
biografbiletter?

-Rune

Fra : Per

Dato : 30-10-02 20:44

In article <m3d6ptij3x.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk>, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk
says...
> Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> writes:
>

> Jeg har selvfølgelig mit på det tørre med min forpremiere-billet...

Forpremiere hvor?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 30-10-02 20:53

Per <hyp1999@hotmail_removethis_.com> writes:

> Forpremiere hvor?

Malmø. Og det er bare almindelig premiere, men det lød godt.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Zeki

Dato : 29-10-02 22:13

> Premiereweekenden er nok for farligt, og så begynder der jo at være
> eksamener...

Fra alt.fan-james-bond:

"Biomaskinisten" <thx@tha.com> wrote in message

> I work at a movie theatre i Sweden and yesterday the tickets for DAD went
out for sale. I sold only ten tickets.... Yes, it´s true!!

Fra : Per

Dato : 27-10-02 20:30

In article <slrnarof98.mai.apj@slartibartfast.nerd.dk>,
apj@daarligstil.dk says...

> Som sædvanlig er IMDB din ven. http://us.imdb.com/ReleaseDates?0246460
> siger 28/11

DUH - det tænkte jeg slet ikke på. (Hm.. til Marts i Ægypten, hvad tænker
de på! :)

Fra : Sparre

Dato : 28-10-02 15:31

> DUH - det tænkte jeg slet ikke på. (Hm.. til Marts i Ægypten, hvad tænker

Heh ca. det samme som her i danmark, IKKE NOGET OVERHOVEDET - hva helvede
ligner det er gi den premiere så sent i DK !

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-10-02 15:44

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> writes:

> Heh ca. det samme som her i danmark, IKKE NOGET OVERHOVEDET - hva helvede
> ligner det er gi den premiere så sent i DK !

Det ligner manglende forståelse for hvor hysteriske danske fans har
det med at være ca. 15 minutter af gangen.
--
Peter B. Juul, o.-.o "This was bad grammar of course, but that is how beavers
The RockBear. ((^)) talk when they are excited; I mean, in Narnia - in our

Fra : Rune Zedeler

Dato : 06-11-02 04:00

Da interressen herinde ikke var overvældende, har jeg fundet nogle andre
at se filmen med.
Hvis man vil se filmen i Malmø, kan jeg iøvrigt anbefale at kigge på
SF's hjemmeside, http://www.sf.se - SF's biografer er nemlig væsentligt
større end Sandrews.
Filmstaden: Malmøs svar på Bio City. 8 thx-godkendte sale med fra 64 til
330 pladser.
Royal: Malmøs svar på Imperial. 682 pladser, THX-godkendt.

-Rune