MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
ændre status i messenger
Fra : C A

Dato : 27-10-02 19:56

Er det muligt at ændre i de tekster der angiver hvilken status man har i
messenger (fx online, optaget, taler i telefon ect.)

hilsen C A

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 27-10-02 21:31

> Er det muligt at ændre i de tekster der angiver hvilken status man har i
> messenger (fx online, optaget, taler i telefon ect.)

Højreklik på logoet i trayen og kig under status status så skulle den være i
vinkel. Du kan også gøre det under filer i selve messenger vinduet men det
er nemmere at gøre det første der er beskrevet

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix

Fra : Svend Emil

Dato : 27-10-02 21:37

> Højreklik på logoet i trayen og kig under status status så skulle den være
> vinkel. Du kan også gøre det under filer i selve messenger vinduet men det
> er nemmere at gøre det første der er beskrevet

jeg tror at han mener at han gerne vil skrive noget helt nyt (som det er
muligt i andre programmer af samme type).

Det tror jeg bare desværre ikke det er !
--
--- Svend Emil (o: ---