Gemme dokument i word xp, så word 2000 kan~
Fra : TGJ

Dato : 27-10-02 19:10

Hej,

på arbejde har vi netop fået office xp, men hvordan gemmer word dokumenter
så de kan læses i word 2000?

Det eneste jeg kan se er at jeg kan gemme som RTF format.

Kan det virkelig passe??

Thomas

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-10-02 19:32

Den 27 okt 2002 skrev TGJ i dk.edb.programpakker.ms-office:

> på arbejde har vi netop fået office xp, men hvordan gemmer word
> dokumenter så de kan læses i word 2000?

Du kan bare gemme som alm. DOC. Der er ikke lavet ændringer i formatet.
--
Mvh.
LarsK

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-10-02 21:39

"TGJ" <cobra3011@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så de kan læses i word 2000?
>
> Det eneste jeg kan se er at jeg kan gemme som RTF format.

Nej, det kan det ikke. Hvis du ser godt efter, så står filendelsen *.doc
efter RTF. Hvorfor det står sådan, ved jeg ikke. Derudover kan man også
gemme som 95 format.
Sluttelig så er det slet ikke nødvendigt at gemme i et gammelt format med
mindre man bruger nogle af de nye ting, som kun findes i xp.
Det meste er fuldt ud bagudkompatibelt.

Kurt

Fra : pre

Dato : 27-10-02 22:40

Der er ingen problemer mellem 2000/2002.

© pre 2002