Hvike af de billige router kan lave loopba~
Fra : Bent Nielsen

Dato : 27-10-02 18:45

Da jeg har nogle bekendte som gerne vil have en router til deres ADSL
fra TDC, så vil jeg hhøre on der er nogen som ved hvilke af de billige
som kan dette.

Jeg bruger selv en Longshine som kan dette, men prisen er at ident
serveren ikke kan routes.

Er der andre som også kan detteog lave loopback i pris klassen
5-600kr??

De skal selvfølgelig kunne lave nat.

--
Mvh.
Bent Nielsen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-10-02 18:19

In article <3DBC2619.7ED07C48@x2000.dk>, Bent Nielsen wrote:
> [...]
> serveren ikke kan routes.
>
> Er der andre som også kan detteog lave loopback i pris klassen

Hvad forstår du ved loopback ?
Jeg formoder, at det du ønsker er at trafik som routeren
forwarder fra yderside til inderside kan sendes en tur
over din ISP ?

Fra : Bent Nielsen

Dato : 27-10-02 19:44

"Povl H. Pedersen" skrev:

> Hvad forstår du ved loopback ?
> Jeg formoder, at det du ønsker er at trafik som routeren
> forwarder fra yderside til inderside kan sendes en tur
> over din ISP ?
Det jeg mener er at hvis en bruger vil se på Http://TeamNord.dk og er
bag router, så kan bugerne bare skrive det i deres IE.
Da alle server er bag routere, så skal routere være i stand til at få
clienten ind på TeamNord.dk via routren og ikke via den ip som bruges
bag routeren.

Da severen bruge 192.168.1.2 så skal det være muligt at komme til den
ved at den IP som er på routere wan side, da det er den som oplyses af
dnsserver som bruger får fra routeres dhcp server
80.62.61.xx

Ftp teamnord.dk og ikke ftp 192.168.1.2

Ja jeg ved godt at en dnsserver kan lave dette bag routere, men så skal
alle have denne dns sat ind får at de ikke får oplyst de IP som er på
wan siden

Fra : Lars Mosegård

Dato : 27-10-02 19:23

"Bent Nielsen" <postmaster@x2000.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ja jeg ved godt at en dnsserver kan lave dette bag routere, men så skal
> alle have denne dns sat ind får at de ikke får oplyst de IP som er på

Dlink DI-604 kan det du efterlyser.
Og det til 516kr incl moms+forsendelse

Mvh
Lars