Erfaringer mht. siemens søges...
Fra : Leon Jessen

Dato : 27-10-02 17:24

Hejsa, har lige en tre små spørgsmål, som jeg håber at få lidt hjælp med:

Jeg skal have ny mobil, og er faldet lidt for siemens C55. Men inden jeg
investerer, ville jeg lige høre om der var en venlig sjæl, som ville dele
sine gode/dårlige erfaringer med denne, eller siemens generelt?

Jeg har hørt af mange af de nye mobiler har mange fejl, grundet den korte
tid fra idé til lancering, kender I noget til hvilke telefoner, jeg skal
holde mig fra?

Evt. andre gode forslag til en ny mobil uden abonnement og sim-lås til
omkring en 1.500,-?

Pfh. tak.

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : **Trads**

Dato : 27-10-02 17:46

> [...]
> holde mig fra?
>
> Evt. andre gode forslag til en ny mobil uden abonnement og sim-lås til

Lad mig bidrage .

Jeg har haft både Siemens s35 & c45 . ALDRIG har jeg haft problemer.Siemens
er både Fede telefoener samt stabile..
Kan kun anbefale dem..( venter på at se S55 . fy føj den er fed )

Pt har jeg selv lige købt en Panasonic GD 67 m/Farveskærm
http://www.panasonic.dk/gd67/
Pris i El-Giganten er kun 1499kr
Den er ikke simlåst men man tegner sig selvfølgelig til et
abb.MOBILTALK.hvor man betaler 75kr/md MEN man får samtidig 1tim taletid for
pengene.Så det er ha helt ok.Jeg overførte jo bare mit nuværende nr.
http://www.tdm.dk/u_20503.htm

Fra : Leon Jessen

Dato : 27-10-02 18:09

"**Trads**" skrev:

[snip]

> Venter på at se S55 . fy føj den er fed.

Hvordan ser den ud? Har du et link? Pris?

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : **Trads**

Dato : 27-10-02 18:26

> Hvordan ser den ud? Har du et link? Pris?

Pris ca 3500kr m/kamera
http://www.siemens-info.de/ Tryk på S55 gallery midt på siden
Her er der lidt flere
http://www.club-siemens.com/mobiles/s55.shtml
http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4190&sid=1
http://itavisen.no/art/1299773.html

Fra : Woody World

Dato : 27-10-02 20:52

"**Trads**" <trads@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
for
> pengene.Så det er ha helt ok.Jeg overførte jo bare mit nuværende nr.

jeg har læst dine indlæg - tænkte på om du er sælger for panasonic, eller
bare får overskudsdeling

Fra : **Trads**

Dato : 27-10-02 21:02

> jeg har læst dine indlæg - tænkte på om du er sælger for panasonic, eller
> bare får overskudsdeling

Næ næ du.. gid det var så vel.
Er der noget der interesser mig samt imponer mig-bidrager jeg gerne med info
og ønsker at alle andre har det samme som mig

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 27-10-02 21:36

On Sun, 27 Oct 2002 17:45:44 +0100, "**Trads**"
<trads@FJERNget2net.dk> wrote:

>Jeg har haft både Siemens s35 & c45 . ALDRIG har jeg haft problemer.Siemens
>er både Fede telefoener samt stabile..

En c45 kan ikke tåle at ramme et badeværelse gulv fra ca. en meters
højde Den blev kun 3 mdr. gammel - snøft....

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-10-02 22:26

"Jesper L Hansen" <sebulba@mailme.dk> wrote in message

> En c45 kan ikke tåle at ramme et badeværelse gulv fra ca. en meters
> højde Den blev kun 3 mdr. gammel - snøft....

Okay, her er M35i nok en bedre vinder.... Den er godtnok rimelig robust....
Men tror ikke helt det slår de gamle Nokia mursten

Fra : dj

Dato : 28-10-02 09:24

> Jeg skal have ny mobil, og er faldet lidt for siemens C55. Men inden jeg
> investerer, ville jeg lige høre om der var en venlig sjæl, som ville dele
> sine gode/dårlige erfaringer med denne, eller siemens generelt?

har lige købt en c55 i håbet om at den ikke lavede samme trælse fejl som m50
gjorde mht følsomhed i tasterne. mener her at den en gang imellem ikke
registrerer ens tryk på knapperne, f.eks når jeg skriver sms. ellers er den
ok, lækker kvalitet og med de sædvanlige funktioner og menuer.

bare min mening

/Frank