I've got the blues (Næsten da...)
Fra : Troels

Dato : 27-10-02 17:27

For jeg ku' nemlig godt bruge noget mere blues i stil med:
Buddy Guy - Red House og Eric Clapton - Before you accuse me.
Er der der nogen der kan hjælpe med det?

/Troels

Fra : Søren Sohl

Dato : 27-10-02 17:34

> For jeg ku' nemlig godt bruge noget mere blues i stil med:
> Buddy Guy - Red House og Eric Clapton - Before you accuse me.
> Er der der nogen der kan hjælpe med det?

Prøv:
Jimi Hendrix - Blues - "nyt" album hvor han spiller gamle bluesklassikere,
excellent!!
Muddy Waters - Folk Singer - yes! Den tror jeg passer godt på dig jf.
ovennænte
Jimmy Reed - I'm Jimmy Reed - sjælfyldt!

S'ren

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 29-10-02 00:05

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i news:aph44u$cqf
$1@sunsite.dk:

> For jeg ku' nemlig godt bruge noget mere blues i stil med:
> Buddy Guy - Red House og Eric Clapton - Before you accuse me.
> Er der der nogen der kan hjælpe med det?

Næsten alt med John Mayall (and his Bluesbreakers) - næsten alt hvad
der kan krybe og gå af engelske bluesmusikere fik mere eller mindre
deres gennembrud i The Bluesbreakers, bl.a. Eric Clapton, Mike
Fleetwod, John McVie, Peter Green (alle senere Fleetwood Mac), Mick
Taylor (afløste Brian Jones i Rolling Stones da denne døde), Jack
Bruce og Ginger Baker (Cream).