Ny strømforsyning til ældre Compaq
Fra : Peter Dahl

Dato : 27-10-02 17:25

Jeg har en ældre Compaq som jeg skal ha' liv i igen efter den har stået i
kælderen nogle år efter strømforsyning gik.
Nu har jeg købt en ny brugt Compaq-strømforsyning, men stikkene til
motherboardet (benævnt P1 & P2) er forskellige på
de 2 strømforsyninger!
Til P1 har den oprindelige har 11 ledninger medens den nye kun har 6. Til
stikket P2 har den gamle 8 medens den ´nye kun har 6.
Kan man (jeg) gå ud fra farverne på ledningerne og sætte den eneste røde
ledning fra den nye strømforsyning til de 3 røde ledninger på stikket P1 ?

På forhånd tak, Peter