(Bemærk:. Spoiler) Hitman2 irritation i br~
Fra : David

Dato : 27-10-02 16:39

I 2. mission har man i briefingen 5 minuter fra mødet begynder til det er
slut.
Men under selve missionen er mødet fra det starter overstået på 30 sekunder
hvis man ikke er kommet i position.
Det giver ingen mening.
Det giver ikke en tid til at nå i position, til at overvåge mødet.
Det er simpelthen synd at spillet bliver lidt ødelagt af en sådan detajle.
Hvor mange missioner findes der med den slags dårlige "uforudseelser" hvor
briefingen siger en ting men under selve udførelsen er sagen en anden?
Jeg bliver røvrendt!
Den anden vej rundt . Når man er kommet i position og ikke har skudt nogen
endnu men bare venter (i 6-7 minuter) på at de går, så går de aldrig uanset
hvor længe man venter.
Altså at sådant sker så tidligt i spillet får mig åbenlyst til at tvivle
spillets fremtide missionbriefinger enormt.

Hilsen
David

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 27-10-02 20:55

David wrote:
> I 2. mission har man i briefingen 5 minuter fra mødet begynder til
> det er slut.
> Men under selve missionen er mødet fra det starter overstået på 30
> sekunder hvis man ikke er kommet i position.

Undertegnede havde ingen problemer med at komme i stilling, overvære
mødet og skyde den rigtige - mener helt sikkert, jeg havde mere end
30 sek til opgaven.

\Mandal

Fra : David

Dato : 27-10-02 21:27

Det er ikke sådan det skal forstås.
-
david

Fra : Martin Moeller

Dato : 28-10-02 02:09

David <mcag@mail.dk> wrote:

> [...]
> Altså at sådant sker så tidligt i spillet får mig åbenlyst til at tvivle
> spillets fremtide missionbriefinger enormt.

Jeg forstår udemærket din frustration, og synes også det er en irriterende
detalje i et ellers udmærket spil (som dog skæmmes lidt af de mange
irriterende referencer til FCK).

Det er yderst svært at få Silent Assasin på den bane, idet man virkelig skal
være hurtig for at komme i position i det lille kammer overfor mødelokalet.

--
Mvh. Martin Møller