Biocat Classic sælges
Fra : Helle Nielsen

Dato : 27-10-02 16:46

Hejsa.

I torsdags købte jeg 20 kg Biocat Classic kattegrus - klumpende. Det er
faktisk ret godt men jeg vil hellere prøve en anden type. Derfor sælger jeg
nu dette grus. Jeg købte de 20 kg inde hos Petgo.dk for 99,95 kr og sælger
det nu for 80 kr da der kun er taget en portion af det. Du kan afhente det
på Sydfyn da det nok er for dyrt at sende med posten.

Mail til mig på mail@hellenielsen.dk

/Helle

Fra : Bong

Dato : 27-10-02 19:42

Hej, ikke noget med salget at gøre....

Men jeg overvejer at gå over til Biokat! Men er det godt? Klumper det så
godt som andet? Forhindre det lugt godt???

MVH. Niels

Fra : Helle Nielsen

Dato : 27-10-02 21:37

> Hej, ikke noget med salget at gøre....
>
> Men jeg overvejer at gå over til Biokat! Men er det godt? Klumper det så
> godt som andet? Forhindre det lugt godt???
>
> MVH. Niels

Hej Niels.

Ja det er godt til de penge. Det klumper fint hvis du vel og mærke sørger
for at fjerne klumper hver dag! Lugten tager det også fint - Igen, hvis du
ordner bakken hver dag.

/Helle

Fra : Bong

Dato : 27-10-02 21:58

Takker for svaret.... Jeg tømmer bakke morgen og aften så det er ikke noget
problem, og det kattegrus jeg hqar nu koster 169 kr for 16 kg. og er faktisk
meget godt men sviner en del uden for bakken fordi det er meget små kugler,
næsten som sand.... som sidder fast under poterne på kattene derfor vil jeg
gerne prøve noget andet og måske lidt billigere :)

Fra : Helle Nielsen

Dato : 28-10-02 09:26

"Bong" <bong@mail.mira.dk> wrote in message
> [...]
jeg
> gerne prøve noget andet og måske lidt billigere :)

Hej.

Er ikke helt med? mener du at du så vil købe gruset af mig?

VH Helle

Fra : Bong

Dato : 28-10-02 19:05

Nej det vil jeg ikke du bor for langt væk og jeg kan købe det her hos mig
selv til en god pris :)

SKulle bare lige fortælle hvad der var med det grus jeg havde!