Reminder: The Sweet Hereafter i aften
Fra : Steffen Damkjær

Dato : 27-10-02 15:59

Egoyans uovertrufne The Sweet Hereafter vises i aften kl. 20.40 på
DR2.

/Steffen

Fra : Morten Wartou

Dato : 27-10-02 17:45

"Steffen Damkjær" <steffmoes@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Egoyans uovertrufne The Sweet Hereafter vises i aften kl. 20.40 på
> DR2.

Et sandt mesterværk - husk nu at se den alle sammen!

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : zcully

Dato : 27-10-02 21:48

"Steffen Damkjær" <steffmoes@ofir.dk> wrote in message
> Egoyans uovertrufne The Sweet Hereafter vises i aften kl. 20.40 på
> DR2.
>
> /Steffen

Ok, jeg opgav.
Nåede heldigvis at slukke inden jeg faldte i søvn *gab*

/Zcully

Fra : Mille

Dato : 27-10-02 22:55

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Steffen Damkjær" <steffmoes@ofir.dk> wrote in message

Typisk.....så ringer telefonen...
jeg fik ikke slutningen med,,, dvs. jeg så lige Nicoles afhøring,,,,er der
nogen der gider fortælle hvorfor hun løj og hvad der i virkeligheden var
sket???
Mille

Fra : Per Kristensen

Dato : 28-10-02 10:40

> [...]
der
> nogen der gider fortælle hvorfor hun løj og hvad der i virkeligheden var

Køb en digital reciever med HD ligesom jeg, så trykker du bare pause og ser
filmen færdig bagefter... også selvom filmen stadig kører i TV.

Fra : thomas tomcat

Dato : 28-10-02 09:53

in article 3dbd05e3$0$97623$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Per Kristensen
at pzk@crayon.dk wrote on 28/10/02 11:39:

> Køb en digital reciever med HD ligesom jeg, så trykker du bare pause og ser
> filmen færdig bagefter... også selvom filmen stadig kører i TV.

now that's what I call smart technology

Fra : Søren Sohl

Dato : 27-10-02 22:27

Virkelig smuk og dejlig film. Men jeg tænkte på Nicole og faren; der er en
scene i starten af filmen - er de sammen der?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-10-02 10:47

On Sun, 27 Oct 2002 22:27:03 +0100, "Søren Sohl"
<ssohlREMOVE@cs.auc.dk> wrote:

>Virkelig smuk og dejlig film. Men jeg tænkte på Nicole og faren; der er en
>scene i starten af filmen - er de sammen der?

Jep det var de.

Morten
morten@bowman.dk