Kan man det med wireless...?
Fra : Martin B

Dato : 27-10-02 15:12

Hey,

Jeg er ved at opsætte trådløst netværk der hjemme. I den forbindelse ville
jeg godt ha' min stationære PC rykket ind i stuen, men min kone er ikke
meget for at ha' det grimme klodsede kabinet stående i hendes nyrenoverede
stue...?!?!?

Jeg tænkte så på om man på en eller anden måde, ved hjælp af det trådløse
netværk, kunne stille kabinettet et andet sted i huset, så der kun stod
fladskærm og tastatur og mus i stuen...? Kan det ikke lade sig gøre...?
Måske er der en helt anden måde at gøre det på...?

Nogen KLOGE netvæks hoveder...?

Mvh

Martin

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 27-10-02 16:45

"Martin B" <martin@FJERNDETTEbrogaard.nu> writes:

> [...]
> fladskærm og tastatur og mus i stuen...? Kan det ikke lade sig gøre...?
> Måske er der en helt anden måde at gøre det på...?

Næh. Køb dig nogen lange kabler.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 27-10-02 17:53

Bærbar computer! - Men det koster

Lasse

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 27-10-02 20:56

Ingeniøren har for 4-5 måneder siden haft et tema om at gøre hele computeren
trådløs. Prøv evt. at lede på deres site.
VH
Jakob

Fra : TheDevil

Dato : 27-10-02 21:04

Hva, med at placere konen ude ved de 4 kogeplader.

Fra : HB

Dato : 30-10-02 15:43

> [...]
> fladskærm og tastatur og mus i stuen...? Kan det ikke lade sig gøre...?
> Måske er der en helt anden måde at gøre det på...?

Ikke netværksmæssigt, men man kan købe en sender/modtager boks. Du kobler
senderen på PCen inde på værelset hvor den står og så, via et langt kabel,
ind i modtageren i stuen. Den fylder omtrent som 2 cigaræsker oven på
hinanden. I den kobler du så skærm, tastatur og mus til.

Så skal du bare have en flot fladskærm, og dertil trådløst tastatur og mus,
så er du kørende.

Det koster sikkert en rumstation, men det er garanteret noget konen kan
lide.

Ellers må hun ud til kone-serveren (komfuret)

HB