Kan man det?
Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 27-10-02 14:19

Hej NG

Jeg står for at skulle på ferie i en uge hos mine forældre.
Da min kastererede kat har det med at blive MEGET forkælet og tyk, når den
bliver passet hos min kærestes Moster, så overvejer jeg at tage den med mig
på ferie i stedet.
Mine forældre bor på en gård, hvor der er to små katte på ca. 1/2 år. De
plejer at være både ude og inde. Min kat er for det meste inde, da jeg bor
midt i københavn.
Hvordan tror i mine forældres katte vil tage, det hvis jeg tager min kat
med. Vil de kunne lege sammen, eller skal min kat være indenfor hele tiden
og de andre ude?
Vil de have noget ud af hinanden, eller skal jeg ikke regne med det?

Mvh. Morten / Vesterbro

Fra : Camilla Baird

Dato : 27-10-02 14:42

On 27/10/2002 14:19, in article apgp5l$17da$1@news.cybercity.dk, "M. G.
Nielsen." <test@test.dk> wrote:

> [...]
> og de andre ude?
> Vil de have noget ud af hinanden, eller skal jeg ikke regne med det?

Jeg ville ikke forvente at fremmede katte ville få meget ud af hinanden -
katte er ikke så nemme at sætte sammen som f.eks. hunde. Jeg synes, I skal
lade den blive passet hos din kærestes moster og sætte den på slankekur, når
I kommer hjem fra ferie.
Mvh Camilla www.korat.dk