Det eneste jeg ville......
Fra : Katrine Nederby

Dato : 27-10-02 13:27

.....var at ha' bare en lille grøn plante for mig selv.

Men den gik ikke:
http://makeashorterlink.com/?G1B224142

Den er nu flyttet til et (indtil videre) hemmeligt sted.

Mange hilsner
Katrine

Fra : Stine

Dato : 27-10-02 15:50

> ....var at ha' bare en lille grøn plante for mig selv.

Ja for hvem har nogensinde sagt, at de kun skal være til pynt tsk tsk...

> Den er nu flyttet til et (indtil videre) hemmeligt sted.

Mens alt det grønne herhjemme efterhånden er udskiftet med nogle
look-a-likes af plast...uf, føj og bvadr...

Og i øvrigt kære Katrine...hvis ikke det var fordi, at langefingrehed (og
"katnapning") er ilde set på disse breddegrader, havde du nok været nødsaget
til at tage alene (læs: katteløs) hjem fra Ørtinghallen sidste søndag Du
må have hørt det en "millionmilliard" gange: Sofus og Tabbi er underskønne!
Håber at de også faldt i dommerens smag?

Mange hilsener
Stine

Fra : Katrine Nederby

Dato : 27-10-02 22:50

"Stine" <stinestefan@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja for hvem har nogensinde sagt, at de kun skal være til pynt tsk tsk...

> Mens alt det grønne herhjemme efterhånden er udskiftet med nogle
> look-a-likes af plast...uf, føj og bvadr...

Ja, det har jeg altså også overvejet. Også fordi jeg er helt elendig til at
holde liv i planter

> [...]
> må have hørt det en "millionmilliard" gange: Sofus og Tabbi er
underskønne!
> Håber at de også faldt i dommerens smag?

Neej, var du der? Ærgeligt, at vi (Joan og jeg) ikke fik hilst på dig Og
tillykke med at du fik set misserne En del af dagen tilbragte de nemlig
under et medbragt tæppe *g* Sofus syntes ikke det var så sjovt at være der,
men han fik nu en fin bedømmelse og et CAP-cert. alligevel. Men nu lader jeg
ham også slippe for at komme med på flere udstillinger. Tabita blev
nomineret og var en tur på scenen sidst på dagen Tak for rosen af dem;
Jeg synes selvfølgelig også, de er verdens dejligste misser

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Kirstine

Dato : 27-10-02 21:09

In article <apglf3$hl7$1@sunsite.dk>, katnederby@hotmail.com says...
> ....var at ha' bare en lille grøn plante for mig selv.
>
> Men den gik ikke:
> http://makeashorterlink.com/?G1B224142
>
> Den er nu flyttet til et (indtil videre) hemmeligt sted.

*G* Og dét er grunden til, at vi kun har planter lavet af plastic her i
huset...
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*