DHCP option code 81?
Fra : Carsten Eiram

Dato : 27-02-01 16:07

Jeg sad i dag og afkodede et hex dump af en DHCP pakke og faldt i options
over kode 81. Jeg kan ikke finde den i RFC 2132, som er den nyeste RFC om
DHCP options, som jeg er bekendt med. Er der nogen, der ved hvad denne kode
er eller kender en nyere RFC, der beskriver den?

/Carsten

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-02-01 20:41

On Tue, 27 Feb 2001 16:07:15 +0100, "Carsten Eiram"
<chep@chep.dk> wrote:

> [...]
> DHCP options, som jeg er bekendt med. Er der nogen, der ved hvad denne kode
> er eller kender en nyere RFC, der beskriver den?

http://www.isi.edu/in-notes/iana/assignments/bootp-dhcp-parameters
siger: "81, Client FQDN, N, Fully Qualified Domain Name"

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Carsten Eiram

Dato : 01-03-01 09:52