Montering af "de små ledninger"
Fra : Henrik Hansen

Dato : 27-10-02 12:51

Hej
Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med hvordan jeg monterer de små
ledninger fra strømforsyningen i mit nye kabinet "codegen 6013-G1" til mit
nye bundkort "soltek SL-85DRV5" der følger ingen manual med kabinettet, og
jeg kan feks. ikke lokalisere power on/off

På forhånd tak
Henrik

Fra : Bent F.

Dato : 27-10-02 13:04

"Henrik Hansen" <henha@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nye bundkort "soltek SL-85DRV5" der følger ingen manual med kabinettet, og
> jeg kan feks. ikke lokalisere power on/off

plejer at stå på stikkene hvad de bruges til.

mvh Bent

Fra : [8830] Peder Lisberg

Dato : 28-10-02 10:27

Hej Henrik

Det plejer at stå i vejledningen til moboet - har du ikke den kan den hentes
ved simpel søgning på eksempelvis google.com hvor søgestrengen er
typenummeret på moboet. - det skulle give dig de svar du leder efter.

Peder

Fra : Lars Hjortø

Dato : 28-10-02 15:31

"[8830] Peder Lisberg" <plisberg@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved simpel søgning på eksempelvis google.com hvor søgestrengen er
> typenummeret på moboet. - det skulle give dig de svar du leder efter.

Hej Peder.

Hmmm, der står da vist ikke i manualen til bundkortet hvad de forskellige
ledninger fra kabinettet er til, kun hvor de skal sættes til EFTER at man
har lokaliseret dem i kabinettet.

Hilsen Lars.

> "Henrik Hansen" <henha@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

---

Fra : [8830] Peder Lisberg

Dato : 29-10-02 01:15

Point taken Lars! - Men jeg opfatter Henriks problem som værende de "tynde"
ledninger til bl.a. ht/hdled/power on-off knap/ osv - det kunne selvfølgelig
også være ledningerne direkte fra psu´en til stikket i moboet - men det kan
han vist selv kun svare på*SS*

Ellers har du ret, Lars.

Mvh.
Peder