Re: Hundehvalpe sælges.. (billeder)...
Fra : Lindes

Dato : 27-10-02 12:34

Hej, jeg synes lige at i skulle se vores ""fejlfarvede dalmatinerhvalpe""..

Nu har jeg endelig fundet et sted, hvor jeg kunne lægge billeder ind..
Så billeder af hvalpene kan ses på http://www.heste-nettet.dk/lodge/4267/

Her er forklaring på hvalpene, der står nr. på billederne af hvalpene..
Vi har givet hvalpene navne (ungerne har selv bestemt Rollo og Nanna,
de andre navne er vi blevet enige om i familien ), men folk kan jo kalde
hvalpen hvad de selv synes når de får hvalpen hjem..
Hvalpene er født den 17/9-02 og vil være salgsklare den 12/11-02..

Nr. 2 - Han - (Rollo)
Nr. 3 - Tæve - (Zally)
Nr. 5 - Tæve - (Nanna)
Nr. 9 - Tæve - (Zamba)
Nr. 11 - Han - (Zippo)

Med venlig hilsen
Charlotte Linde Sørensen, Kennel Bell-A-Mir

"Lindes" <charlote@get2net.dk> skrev i en meddelelse
Jeg har en tæve, som ligger med et kuld hvalpe lige nu...
Det er blandingshvalpe..
Moderen: Dalmatiner med DKKstamtavle. Faderen: Labrador/Irsksetter.
Hvalpene: ca. 5 uger gamle nu, sorte med hvide aftegn og særdeles kønne.
Hvalpene er "stueopdrættede", får kvalitetshvalpefoder, ormekur,
forebyggende loppekur, god prægning, er vant til børn og katte. Altså de
bliver behandlet nøjagtig lige så godt, som hvis det havde været et kuld
ægte Dalmatiner hvalpe med DKKstamtavle.. Hvis I er interesseret, har I
muligheden for at følge Jeres kommende hundehvalp.. Hvalpene er født den
17. september 2002 og vil være salgsklare den 12. november 2002..

Kennel Bell-A-Mir er en kennel med to tæver, hverken mere eller mindre.
Vi er en familie på 2 voksne og 2 børn der bor på et nedlagt landbrug ved
Viborg. Her har vi lidt forskellige dyr som vi nyder at hygge om, bl.a. en
flok Shetlandsponyer, to New Forest ponyer, to Dalmatinere og to
Perserkatte.
Vi lever med vores hunde og katte som det naturlige midtpunkt i hverdagen.
Hvalpene vil vokse op i vore stuer i nær kontakt til mennesker, og vil
derfor blive godt præget og naturligvis vant til børn, kat og andre dyr. Vi
vil gøre vores bedste for at give hvalpene en god opvækst med masser af
oplevelser, så de vil få de bedste betingelser for at komme ud til deres
familier som gode og stabile familiehunde..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 27-10-02 15:58

> Hej, jeg synes lige at i skulle se vores ""fejlfarvede
dalmatinerhvalpe""..

Hej Charlotte

Planlagte eller ej, de er bestemt bare dejlige alle 5.
Held og lykke med at finde de helt rigtige familier, der fremover er så
heldige, at dele hjem med en af disse charmetrolde.

mvh Eva

Fra : Lindes

Dato : 27-10-02 17:27

Hej Eva

Tak for de pæne ord af "mine" små charmetrolde *sss*...
Ja de er virkelige nogle både skønne, bedårende og sjove hvalpe lige nu..
Det er bare en skam det ikke er til at få hvalpenes udfoldelser rigtig med
på billederne -jeg synes det er svært at fotografere sorte hunde man
får ikke rigtig udtrykket frem på billederne..

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Mari

Dato : 28-10-02 00:00

> [...]
> på billederne -jeg synes det er svært at fotografere sorte hunde man
> får ikke rigtig udtrykket frem på billederne..

Fotografer i gråvejr og med flisebelægning som underlag.
F.eks. en stor plads med SF-sten - den reflekterer perfekt - og
hjælper med at få konturer og udtryk frem. Asfalt kan også bruges
i en snæver vending - men husk så - ingen fortovskanter skygger
eller andre "linier" i baggrunden, som kan forstyrre hundens linier
på billederne.

Mh