overfald af kattegræs
Fra : H.O.T

Dato : 27-10-02 11:36

Når jeg ser mit køkkengulv, efter "gråmiv" har været derude alene, så ligner
det en græsplæne, der lige er blevet slået......Hun ynder, at kommer løbene
med en ca. fem meter tilløb, og hoppe direkte op i kattegræsset, for
derefter at flå det fra hinanden, så alle stråene ligger over hele
gulvet.... Hvis det så går vildt for sig, blander hun alt sit tørfoder med
græsset...Så sidder hun i midten og ser meget tilfreds ud....modsat os der
skal ryde op efter det........Alle andre katte jeg har haft, har stået og
spist stille og roligt af det, men hende her..... Har aldrig været i
nærheden af så aktiv og fræk kat....( Hun ødelægger tilgengæld aldrig noget)
.....Og er over kælen......

Henrik

ps... Hvad gør man i tilfælde af kreative katte????
Falck vil ikke have noget med dem at gøre....

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 27-10-02 12:14

Hvis det så går vildt for sig, blander hun alt sit tørfoder med
> græsset...Så sidder hun i midten og ser meget tilfreds ud

Mon der findes billeder af dette syn*SS* vil da gerne se og grine lidt ;oÞ

Hilsen Sanne