MS Windows
briani 27239
Win ME Skrivebord
Fra : Mike

Dato : 27-10-02 11:26

Windows XP har den herlige egenskab på skrivebordet, at den placere ikonerne
i en usynlig "grid", så ikonerne altid er under hinanden... Men jeg har af
grafiske årsager været nødt til at installere winME i stedet for XP...
Derfor vil jeg vide om der findes et program til ME, som kan få ikonerne til
selv, at placere sig under hinanden???

MVH
Mike

Fra : Ole C

Dato : 27-10-02 12:58

Mike skrev blandt andet:

Derfor vil jeg vide om der findes et program til ME,
> som kan få ikonerne til selv, at placere sig under hinanden???

Jeg tror WinTidy er svaret - hentes her:
http://www.pcmag.com/article2/0,4149,261307,00.asp

--
vh
Ole C

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-10-02 21:44

> Mike skrev blandt andet:
>
> Derfor vil jeg vide om der findes et program til ME,

Højreklik på skrivebordet.
Arranger ikoner efter - Arranger automatisk

Kurt

Fra : Mike

Dato : 06-11-02 19:02

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> skrev i en meddelelse
> Højreklik på skrivebordet.
> Arranger ikoner efter - Arranger automatisk

Tja, sådan kan man selvfølgelig også bare gøre det, det havde jeg sq da helt
glemt man kunne LOL

Tak for det

Mike

---