MS Windows
briani 27239
Outlook express filer
Fra : Henrik Thomsen

Dato : 27-10-02 08:07

Hej

Jeg anvender Outlook express 6.0 på Windows XP.

"System"-filerne fra Outlook Express ligger i folderen :\Documents and
Settings\Henrik\Lokale indstillinger\Application
Data\Identities\{88A...D4}\Microsoft\Outlook Express\

Her er der en skøn blanding af mine email-foldere, samt nyhedsgrupper. Jeg
vil kun tage back-up af mine email-foldere, men da de kan komme nye til
eller slettes gamle, synes jeg ikke om hårdt manuelt at vælge hvilke filer
der skal tages back-up af.

Nogen der kender til muligheden for at få nyhedsgruppe-filerne til at være i
et andet katalog, så jeg bare kan tage en back-up af hele mail-kataloget.

Med venlig hilsen
Henrik Thomsen
Fjern FJERNDETTE fra min emailadresse vis du svarer per mail.

Fra : Edmund

Dato : 27-10-02 08:23

Henrik Thomsen wrote:
> [...]
>
> Nogen der kender til muligheden for at få nyhedsgruppe-filerne til at
> være i et andet katalog, så jeg bare kan tage en back-up af hele

Kan du ikke bare kopiere hele mappen, og så slette nyhedsgruppe-filerne
i stifinder.
nyhedsgruppe-filerne er da ret let at genkende i stifinder

--
Mvh Edmund

Fra : Henrik Thomsen

Dato : 27-10-02 14:14

> Kan du ikke bare kopiere hele mappen, og så slette nyhedsgruppe-filerne
> i stifinder.
> nyhedsgruppe-filerne er da ret let at genkende i stifinder

Jo de er lette at finde, men ideen var at back-up skulle foregå rimelig
automatisk. Ellers sker det ikke...

/Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-10-02 16:30

"Henrik Thomsen" <Admin@touringcar.FJERNDETTE.dk> skrev :

>Jo de er lette at finde, men ideen var at back-up skulle foregå rimelig
>automatisk. Ellers sker det ikke...

Det kan være, der er bedre hjælp at hente i den speciffikke
OE-gruppe, se signatur.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Pico

Dato : 27-10-02 16:24

Henrik Thomsen wrote:

> Jo de er lette at finde, men ideen var at back-up skulle foregå
> rimelig automatisk. Ellers sker det ikke...

Hvis du f. eks. bruger et program som Second Copy 2000 kan du
selv vælge hvilke programmer, mapper eller filer du vil have backeup
af. Der er mange indstillingsmuligheder i det, jeg har brugt det i nogle
år og er meget tilfreds.
Det fylder kun ca. 1 mb så jeg kan godt sende det til dig hvis du skriver
til mig.
Pico