Scalareæg
Fra : Henrik

Dato : 26-10-02 20:37

Hej

Jeg tror nok mine scalerer langt om længe har lagt nogle æg eller med andre
ord jeg fandt en masse æg der sad på mit luftfilter og jeg formoder det er
scalererne der har lagt dem.

Jeg går udfra de har lagt æg før, men de har nok spist dem før jeg har
opdaget dem

Jeg har taget dem over i min fødekasse hvor der i forvejen svømmer en del
black molly- og sværddrage-unger rundt. Jeg ved ikke om de spiser dem, men
det ville jo være lidt ærgeligt hvis de gjorde, så skal æggene over i en
seperat fødekasse eller hvad skal man gøre med dem ?

Mvh
Henrik

Fra : mylam

Dato : 27-10-02 16:51

On Sat, 26 Oct 2002 21:37:01 +0200, "Henrik"
<sahl@THISsnapsANDTHIS.dk> wrote:

> [...]
>det ville jo være lidt ærgeligt hvis de gjorde, så skal æggene over i en
>seperat fødekasse eller hvad skal man gøre med dem ?

Hej Henrik

Jeg har næsten prøvet alle de gode råd jeg har fået, uden succes, så
til sidst lod jeg dem blive i akvariet sammen med forælderne de første
mange gange blev de spist. Men forrige gang overlevede de i 4 dage så
blandede jeg mig og så gik de til, nu har de fået unger igen og jeg
holder mig fra dem og nu er de 6 dage gamle. Så min erfaring er at
lade forælderne klarer det selv.

Mvh
Kim