Fjordsvin!
Fra : j@n

Dato : 26-10-02 16:09

Hej gæve!

Jeg var idag en tur i Isefjorden, ude på revet Nv for Munkholmbroen. Der
flød med plastposer, øldåser, fiskeline m.m. inde på pynten.
I er nogle store svin!

Hilsen Jan

Fra : Cosmic Kid

Dato : 27-10-02 10:29

Hej Jan.

Ja, det er SØRGELIGT at se sådan noget svineri, når man kommer ned til sin
fiskeplads med humøret i top, det kan sgu spolere ens tur/humør totalt.
Jeg fatter ikke sådanne personer, HVAD tænker de på ? Jeg har flere gange
oplevet noget lignende hernede ved Stevns Klint - engang måtte jeg samle
plastposer, fiskeliner & 10 tomme ØL flasker op, de var bare blevet smidt på
stranden ved siden af deres lejr - efter dette var mit fiskehumør ikke
specielt godt & turen allerede ødelagt inden den rigtig kom igang

KNÆK & BRÆK

--
Greetings From Denmark,
Steen Hansen

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 27-10-02 14:01

"Cosmic Kid" <thebossNOSPAM@post2.tele.dk> wrote in message
> [...]

> stranden ved siden af deres lejr - efter dette var mit fiskehumør ikke
> specielt godt & turen allerede ødelagt inden den rigtig kom igang

For ikke at nævne Kronborgspynten, som kan ligne en losseplads efter en god
søndag.

Fra : EVoL

Dato : 27-10-02 20:37

Eller mole hovederne i Dragør! De er altid svinet totalt til, jeg har flere
gange blevet nød til at ryde op efter andre for selv at kunne holde ud at
fiske her fra...

-e.

Fra : Birgit Vedsmand

Dato : 27-10-02 20:06

husk fredningen ved broen (500m)

Fra : j@n

Dato : 28-10-02 15:56

Hej Birgit

Der er 1,2 km i fugleflugt fra Munkholmbroen til det omtalte sted, men
ellers tak for oplysningen.

Hilsen Jan

Birgit Vedsmand <skatbaas@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dbc3899$0$28779$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Birgit Vedsmand

Dato : 28-10-02 19:39

> Hej Birgit
>
> Der er 1,2 km i fugleflugt fra Munkholmbroen til det omtalte sted, men
> ellers tak for oplysningen.
>
> Hilsen Jan
> Det var ikke for at skyde på dig, men i fredags så jeg
ved selvsyn to efter udstyret at dømme erfarne fisker, fiske ved under
broen.
kom forbi efter o tur i vellerrup

Fra : Lasse Karlsson

Dato : 02-11-02 16:36

Hej Birgit

Nu er det godt nok længe siden jeg har tjekket op på fredningerne i
isefjorden, fisker der sjældent,
men er fredningen ikke kun halvårlig ved munkholmbroen??

Mvh
Lasse

Fra : John P

Dato : 05-11-02 18:34

Hej med jer
Fiskeriet ved Munkholm Bro er fra 16. sepptember til 15 januar (som en å
under 2 m i mundingen) så det 2 "veludstyret" (grej) fiskede helt lovligt.

Mvh
John P.

Fra : Gravse

Dato : 05-11-02 21:17

Øhhh, mener du ikke fredningen??

Fra : John P

Dato : 06-11-02 18:41

Jo, det gør jeg jo nok
Mvh
John P.

Fra : j@n

Dato : 09-11-02 13:14

Derfor er det nogle fjordsvin alligevel ! ? !

Hilsen Jan

John P <johnnp@post9.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dca9b9f$0$50010$edfadb0f@dread13.news.tele.dk...

Fra : John P

Dato : 10-11-02 11:50

Hej
Jeg må jo nok hellere rette det med fredning i Isefjord, Tempelkrogen,
Holbæk Fjord og Tuse Å.
Fra Vellrup Vig og sydpå er der lavet en forsøgsordning med 3-kantet
fredningszoner, dvs. 500m til hver side af åen og 500m lige ud for åen.
Helårlig fredningszone ved : Vejlemølle Å, Ejby Å, Elverdams Å, Truelsbæk Og
Tuse Å. Fredning fra 16 september til 15 januar ved : Møllebæk og Ellerenden
(Munkholm Bro). Der også specielle regler for den yderste del af Vellerup
Vig og for Holbæk Fjord. Ref. Bekendtgørelse nr. 18 af 13 januar 1998.
Mvh
John P.