Forespørgsel
Fra : Eigil Gregersen

Dato : 26-10-02 15:23

I nat kl. 01:32 sendte jeg en efterlysning her til gruppen, jeg kan ikke se
den er der andre der kan ? hvis ikke hvor mon den er blevet af ?
Venlig hilsen
Eigil Gregersen

Fra : Inger Eik

Dato : 26-10-02 15:28

Eigil Gregersen wrote:
> I nat kl. 01:32 sendte jeg en efterlysning her til gruppen, jeg kan
> ikke se den er der andre der kan ? hvis ikke hvor mon den er blevet
> af ? Venlig hilsen
> Eigil Gregersen

Hvis din etterlysning hadde tittelen 'Efterlysning', så er det her, og den har fått tre oppfølgende svar.

--
MVH
Inger

(Remove .spam and .thanks from my address to reply)

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 26-10-02 15:57

Inger Eik <in-eik@frisurf.spam.no.thanks> skrev i en
nyhedsmeddelelse:PDxu9.110$Mw2.3613@news4.ulv.nextra.no...
Eigil Gregersen wrote:
> [...]
> Eigil Gregersen

Hvis din etterlysning hadde tittelen 'Efterlysning', så er det her, og den
-
MVH
Inger

Hej.
Jeg kan ikke se noget fra Eigil Gregersen eller noget på efterlysning :(
Mvh. Kurt Nielsen

Fra : Ole Dorch

Dato : 26-10-02 16:45

"Kurt Nielsen" <kurt@tv.dk> skrev i en meddelelse > Hej.
> Jeg kan ikke se noget fra Eigil Gregersen eller noget på efterlysning :(
> Mvh. Kurt Nielsen

En tråd med navnet efterlysning blev startet d. 15.10. af Claus Nielsen. Af
en eller anden grund har flere - bl.a. Eigil Gregersen - indtastet egne
indlæg af samme navn, som svar på det første indlæg.
Sådan ser det ihvertilfælde ud set fra min skærm.

M.v.h
Ole Dorch.

Fra : Ole Dorch

Dato : 26-10-02 17:12

"Ole Dorch" <oledorch@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse > > Mvh. Kurt
Nielsen

> En tråd med navnet efterlysning blev startet d. 15.10. af Claus Nielsen.
> Sådan ser det ihvertilfælde ud set fra min skærm.

Hmm, og det var fordi jeg de sidste 14 dage mest har brugt serveren
sunsite.dk. - da den har været mest stabil.
Når jeg bruger news.inet.tele.dk , må jeg give ret i at omtalte tråd og
indlæg tilsyneladende ikke eksisterer.
Sidstnævnte server har da også været uregelmæssig på det sidste: indlæg
optræder først længe efter de er sendt, og nogle forsvinder altså helt?

M.v.h.
Ole Dorch