MAFIA IGEN! nr. 15 "You Lucky Bastard!"
Fra : Anders:-\(Snyderen:-~

Dato : 26-10-02 15:26

Davs

jeg har et lille problem i bane nr. 15 "You Lucky Bastard!" er jeg nået til
at jeg køre efter ham manden som jeg skal dræbe og er kommet ind til et sted
med nogle toge, og jeg har dræbt nogle mænd lige når men kommer ind og er
kommet op til hans bil men jeg kan ikke finde ham??? HJÆLP hvor er han?

M.V.H
Anders
\|/
(@ @)
(_)
-o-O-O-O O-O-O-o-
Email: ander1988@hotmail.com
ICQ nummer: 166179481

Fra : Vega

Dato : 26-10-02 16:39

Du skal fjerne en stopklods ved en togvogn, så skal du bare se.

Mvh. Vega.

Fra : Simon Kamber

Dato : 27-10-02 00:46

On Sat, 26 Oct 2002 16:26:27 +0200, "Anders:-\(Snyderen:-\)"
<anders1988@hotmail.com> wrote:

> [...]
>med nogle toge, og jeg har dræbt nogle mænd lige når men kommer ind og er
>kommet op til hans bil men jeg kan ikke finde ham??? HJÆLP hvor er han?
I den fjernede ende af banen holder et tog. Først skifter du sporene
so de fører hen til det varehus hvor hans bil står, derefter går du
hen og fjerner stopklodsen så toget triller ind i varehuset.