MS Windows
briani 27239
har fået bærbar, hvordan synkroniserer jeg~
Fra : TGJ

Dato : 26-10-02 15:13

Hej,

kører xp home på bærbar og win2000 pro (sp3) på stationære.
Hvordan synkroniserer jeg de forskellige filer, dokumenter, mail, adr
kartotek etc??

Thomas

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-10-02 15:44

On Sat, 26 Oct 2002 16:13:18 +0200, "TGJ" <odp2002@hotmail.com> wrote:

>kører xp home på bærbar og win2000 pro (sp3) på stationære.
>Hvordan synkroniserer jeg de forskellige filer, dokumenter, mail, adr
>kartotek etc??

Det kan du gøre på flere måder. Jeg går ud fra, de forbindes i
netværk. Så er windows commander rigtig god til opgaven.

Fra : ..::jmj::..

Dato : 27-10-02 12:10

"TGJ" <odp2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> kører xp home på bærbar og win2000 pro (sp3) på stationære.
> Hvordan synkroniserer jeg de forskellige filer, dokumenter, mail, adr

Stifinder - Funktioner - Synkroniser
Såfremt maskinerne sporadisk er forbundet med hinanden..

Det er s.... enkelt