Prince playlist!!
Fra : zcully

Dato : 26-10-02 12:01

Hej

Er der en der har en setlist fra Prince koncerten i Ålborg?
Eller et link til en side hvor den kan findes??
(Og evt. og KBH)

/Zcully

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-10-02 10:53

On Sat, 26 Oct 2002 13:00:49 +0200, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

Ja, Ålborg setlisten kunne jeg også godt tænke mig at se....

Iøvrigt en meget god koncert. - hvad siger I andre?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : zcully

Dato : 27-10-02 11:38

"Karsten Jensen" <k-j_no_spamming@direkte.org> wrote in message
> [...]
>
> Ja, Ålborg setlisten kunne jeg også godt tænke mig at se....
>
> Iøvrigt en meget god koncert. - hvad siger I andre?

Jeg syntes det var for vildt. Forstår ikke hvad BT og Ekstrabladets
anmeldere har gang i!!! De må bestemt have været til en anden koncert eller
slet ikke kunnet lide Prince!!

http://www.bt.dk/Rampelys.pl?c=left&aid=116602

/Zcully

Fra : Karsten Jensen

Dato : 28-10-02 13:46

On Sun, 27 Oct 2002 11:38:11 +0100, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

>Jeg syntes det var for vildt.

Enig

>Forstår ikke hvad BT og Ekstrabladets
>anmeldere har gang i!!! De må bestemt have været til en anden koncert eller
>slet ikke kunnet lide Prince!!

Sådan har jeg det også . Selv Uffe C på JP var ikke så venlig stemt.
Desuden minder nogle af "anklagepunkterne" mellem JP og BT lidt for
meget hinanden. Man kunne næsten fristes til at tro de har talt meget
sammen om hvad der skulle stå i aviserne eller at de har ladet sig
inspirere meget af udenlandske anmeldelser ??????

Publikums begejstring var der ikke noget at tage fejl af. Jeg følte
det som om jeg var til én stor fest.

Jeg har været til mange koncerter. Rigtig mange endda. Men jeg har
aldrig oplevet en kunstner der i den grad havde publikum i sin hule
hånd. Den eneste gang publikum ikke reagerede særlig positivt var da
han i Ålborg snakkede om Gud.

Og hvad er det for noget at sammenligne en sådan koncert med tidl.
koncerter.

Denne her anmeldelse fortæller en mere realistisk historie, ha ha...
http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=1483810/
bemærk slutningen.

og så den "mærkelige"
http://www.jp.dk/kultur/advsog/artikel:aid=1480816/

Fra : Christopher Tracy

Dato : 29-10-02 15:44

Hej

Kanonfed koncert - jeg var til den i Kbh. det var simpelthen for vildt...
det er næsten ikke til at sætte ord på... Jeg var også afsted for 4 år siden
da han var her sidst, det var også godt men på en hel anden måde, det
virkede som om han var meget gladere denne gang...

> Jeg syntes det var for vildt. Forstår ikke hvad BT og Ekstrabladets
> anmeldere har gang i!!! De må bestemt have været til en anden koncert
> [...]

Ja jeg synes nu også de var noget negative, de må jo ha' haft nogle helt
forkert forventninger

Men så ta' lige og læs denne fra Gaffa;
http://www.gaffa.dk/anmeldelser/view.php?mreview_id=25352

/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Christopher Tracy

Dato : 29-10-02 15:58

Hej

Fandt lige dette link på EB;

Men hvordan kan det passe, hvis han ankom på Nasa ved midnatstid, efter at
ha' spillet på Vega ? Det har ikke været ret længe han har spillet på Vega
så, fo koncerten i Falkoner Salen sluttede jo først kl. ca 23:30...

(Men det er Ekstra Bladet)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-10-02 11:08

On Tue, 29 Oct 2002 15:43:43 +0100, "Christopher Tracy"
<goldartist@yahoo.com> wrote:

>Men så ta' lige og læs denne fra Gaffa;
>http://www.gaffa.dk/anmeldelser/view.php?mreview_id=25352

Herligt link. Bemærkede dog ikke henvisningen om hans søn i Sign O'
Times...

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Christopher Tracy

Dato : 30-10-02 15:28

Hej

> Herligt link. Bemærkede dog ikke henvisningen om hans søn i Sign O'
> Times...

Det gjorde jeg nu heller ikke, selv om jeg prøvede, da jeg havde læst dette
inden jeg var til koncerten....

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-10-02 20:24

On Wed, 30 Oct 2002 15:27:52 +0100, "Christopher Tracy"
<goldartist@yahoo.com> wrote:

Har iøvrigt lige fået fremkaldt mine billeder - men desværre.... Ingen
var gode. Svært at fotografere fra række 36

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Christopher Tracy

Dato : 01-11-02 15:31

Hej

> Har iøvrigt lige fået fremkaldt mine billeder - men desværre.... Ingen
> var gode. Svært at fotografere fra række 36

Fedest, kunne du ikke poste dem aligevel... ? Det er jo ligesom de bootlegs
man har der optaget med skide dårlig walkman, men de er guld værd aligevel

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-11-02 19:01

On Fri, 1 Nov 2002 15:31:27 +0100, "Christopher Tracy"
<goldartist@yahoo.com> wrote:

>Fedest, kunne du ikke poste dem aligevel... ? Det er jo ligesom de bootlegs
>man har der optaget med skide dårlig walkman, men de er guld værd aligevel

Jo - men de er ELENDIGE..... Så er du advaret....

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Christopher Tracy

Dato : 17-11-02 13:52

Hej

> Jo - men de er ELENDIGE..... Så er du advaret....

Det gør bestemt ikke noget

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==