MS Windows
briani 27239
Problem med visning af fri plads i win2000~
Fra : Casper Clausen

Dato : 26-10-02 12:15

Hej NG

jeg har en 40 GB harddisk som jeg ved burde have mindst 2 GB fri plads, men
i stedet er der 224 MB. Når jeg sletter kommer der slet ikke noget fri plads
ud af. Hvad kan jeg gøre?

Fra : Gravse

Dato : 26-10-02 12:48

Husker du at tømme papirkurven??

Fra : Casper Clausen

Dato : 27-10-02 09:56

> Husker du at tømme papirkurven??

Jeps, bruger den slet ikke så det kan ikke være det.

Fra : Dennis Lange

Dato : 26-10-02 12:48

I news:apdtnu$ji2$1@sunsite.dk skrev Casper Clausen:
> Hej NG
>
> jeg har en 40 GB harddisk som jeg ved burde have mindst 2 GB fri
> plads, men i stedet er der 224 MB. Når jeg sletter kommer der slet
> ikke noget fri plads ud af. Hvad kan jeg gøre?

Husker du at tømme papirkurven også?

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
Tag et kig på http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html
-Brugte fagbøger? Kig på www.pensum.dk eller www.books4sale.dk