MS Windows
briani 27239
Program der chekker mail, uden man åbner k~
Fra : Martin K

Dato : 26-10-02 12:14

Hej Gruppe...

Nogen der kender et program der kan checkke mail for een uden at man behøver
at åbne mailklienten. Mailen kører POP3. Sådan bare et lille icon, der sige
en lyd når man modtager en mail. Den kan evt. checkke mail hvert 2. minut
eller noget. Det må da findes...

Jeg kører WinXP Pro DK Student licence...

--
Martin K

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 26-10-02 14:20

> [...]
sige
> en lyd når man modtager en mail. Den kan evt. checkke mail hvert 2. minut

Jet-MailMonitor

Søren.

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 26-10-02 14:35

> Jet-MailMonitor

Som du finder her : http://www.cowon.com/english/engjetMailmonitor.htm

Søren.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 26-10-02 14:24

http://www.yoursurfice.com/Content/Poppy/Poppy.htm

--
Lars Stokholm

Fra : Martin K

Dato : 26-10-02 15:15

Lars Stokholm wrote:
> http://www.yoursurfice.com/Content/Poppy/Poppy.htm

Det var lige det

--
Martin K

Fra : Wierd-Al

Dato : 26-10-02 16:26

Hej..

Mail Inspector 2000 kan klare det...

Wierd-Al

Fra : Henning Olsen

Dato : 26-10-02 16:26

--
Hej !!!

Ease-E-Check er et freeware program, jeg selv bruger det syntes jeg er det
bedste jeg har set ind til nu.

http://easeecheck.dectsoft.com/

Med venlig hilsen

Henning Olsen
Fjern nospam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2003

Fra : Fido-dk

Dato : 26-10-02 18:16

hvad med samuruze?

--
Fido-dk
Fjern REMOVE fra e-mail adresse

Fra : Martin K

Dato : 26-10-02 22:04

Fido-dk wrote:
> hvad med samuruze?

Et efter min mening ikke seriøst program, der blot sviner desktoppen til...
efter min mening altså! For 'frembusende' og ikke diskret nok til mig.

--
Martin K

Fra : SH

Dato : 26-10-02 22:12

Jeg bruger programmet POPTRAY.. Et freeware program der kan downloades på
www.download.com og som arbejder sammen med f.eks. OE..

Fra : Bjarne Mortensen

Dato : 27-10-02 02:04

Martin K wrote:
> [...]
> mail hvert 2. minut eller noget. Det må da findes...
>
> Jeg kører WinXP Pro DK Student licence...
Prøv at kigge på dette lille stykke software
http://www.express-soft.com/mailmate/

--
Mvh
Bjarne Mortensen