MS Windows
briani 27239
Quiktime PLayer - stadig problemer :(
Fra : Fax_Modem

Dato : 26-10-02 08:59

Hej igen

Jeg har stadigvæk problemer med Quiktime PLayer og den lille "qttask" som
den pine død vil have til at køre i taskbar'en. Jeg skal dæleme nok selv
bestemme hvad jeg vil have til at køre i min taskbar men den vender tilbage
konstant selv om jeg slår den fra via MSConfig. Jeg har ligeledes kigget
Indstillinger igennem på kryds og tværs for at se om der er noget jeg kan
slå fra men det hjælper heller ikke.

Hjælp!

mvh.
Jesper

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-10-02 09:57

Fax_Modem wrote:
> Jeg har stadigvæk problemer med Quiktime PLayer og den lille
> "qttask" som den pine død vil have til at køre i taskbar'en.

Min er væk!

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.

Fra : Dennis Lange

Dato : 26-10-02 09:59

I news:3dba58c0$0$3390$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk skrev Mikael
Nørrelund Andersen:

> Min er væk!

Og hvordan fik du den så til at være det?

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
Tag et kig på http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html
-Brugte fagbøger? Kig på www.pensum.dk eller www.books4sale.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-10-02 10:45

Dennis Lange wrote:
> Og hvordan fik du den så til at være det?

Se hans tråd fra d. 17.

Fra : Fax_Modem

Dato : 26-10-02 12:50

og jeg har gjort som han siger men det hjælper ikke

mvh.
Jesper

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote in
message news:3dba63ff$0$3354$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...