Det går godt.
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 26-10-02 08:36

Hej Allesammen

Det har gået så godt i nat. Vi havde dog lidt startvanskelighedder...

Da det var senge tid lukkede vi Den lille prinsesse ind i det nyindrettede
køkken med egen kattebakke, madskål soveplads og drikke. Og straks døren var
lukket begyndte det lille pjok at vræle... HØJT vi tænkte "arhh det går
over" men det gjorde det ikke og da vi havde ligget der i gud ved hvor længe
sagde vi " ok hun kan komme her ind til os, så er hun jo ikke alene.(katten
sover altid inde hos os) Og så lukker vi de andre ude... god plan hun holdt
op med at vræle og lagde sig til rette i fodenden. Men ak lykken var kort.
Nu kunne drengene ikke forstå hvorfor de ikke måtte være i
soveværelset(forståeligt nok) Så de bankede døren ned! Da klokken var 3
orkede vi ikke mere jeg besluttede mig for at holde mig vågen lidt tid og se
hvordan det gik hvis nu de gik sammen. Og da jeg vågnede Her til morgen
(kunne åbenbart ikke holde mig vågen ) Lå Chip og sov på gulvet Loui
under sengen og Prinsessen spindede højere end en plæneklipper lige ind i
mit øre.

Så jeg er ikke i tvivl ...det skal nok blive godt.

Randi

Fra : Kate

Dato : 26-10-02 11:50

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk>
wrote in news:3dba45ce$0$34841$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Så jeg er ikke i tvivl ...det skal nok blive godt.

Det skal det nok
Da Mowgli flyttede ind var jeg lidt i tvivl, men da jeg ikke har
soveværelsesdør ville det ikke være en mulighed. Mowgli var slet ikke
bange for de store så derfor ville jeg ikke skille ham fra dem.
Samtidig må jeg indrømme at jeg var overbevist om at blev der ballade
ville jeg vågne. Tror du ikke også i ville det?
Mowlgi kom godt nok ikke ind i soveværelset den første nat, men valgte
at sove i sofaen. Nu gør han som de andre, nogle gange sover han hos
mig andre gange ikke. Tror han mere følger Lantes mønster.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer