Slutframes i Fight Club?
Fra : -V-

Dato : 26-10-02 00:38

Sad og så Fight Club her til aften.
Havde egentlig glemt, hvor fed den er, og hvor godt både Norton og Britt Pad
spiller.

Men men men: i de sidste frames lige inden credits er der noget, som mine
influenzahærgede øjne ikke nåede at opfatte.
Nogen, der kan fortælle mig, hvad det var?

-V-

Fra : Troelsb

Dato : 26-10-02 00:47

> Men men men: i de sidste frames lige inden credits er der noget, som mine
> influenzahærgede øjne ikke nåede at opfatte.
> Nogen, der kan fortælle mig, hvad det var?

en penis...

Troels
--
We are all different!
- I'm not!

Fra : Windom Earle

Dato : 26-10-02 02:01

"Troelsb" <Troelsb@privat.dk> skrev i en meddelelse news:apcl5f$a1r$1@sunsite.dk...

> en penis...

eller en kæmpe pik som det hedder på nudansk

Fra : Martin Moeller

Dato : 26-10-02 04:29

-V wrote:

> Sad og så Fight Club her til aften.
> Havde egentlig glemt, hvor fed den er, og hvor godt både Norton og Britt
Pad
> spiller.

Britt Pad? Hvem er det?

> Men men men: i de sidste frames lige inden credits er der noget, som mine
> influenzahærgede øjne ikke nåede at opfatte.
> Nogen, der kan fortælle mig, hvad det var?

En stor günther i stiff tilstand.

--
Mvh. Martin Møller

Fra : Martin Møller

Dato : 26-10-02 15:20

"Martin Moeller" <spammers@paradise.dk> skrev i en meddelelse

> Pad
>
> Britt Pad? Hvem er det?

> En stor günther i stiff tilstand.

Man ser også Brad Pitt i en enkelt frame i en scene i filmen hvor Nortons
karakter sidder på kontoret. En person går forbi med en vogn og, ups, der
står Pitt i en brøkdel sekund.

Martin

Fra : Kong Kent

Dato : 26-10-02 15:24

> Man ser også Brad Pitt i en enkelt frame i en scene i filmen hvor Nortons
> karakter sidder på kontoret. En person går forbi med en vogn og, ups, der
> står Pitt i en brøkdel sekund.

Dem er der altså mange af. Der er også én da Norton går på gaden, og endnu
en da han er ved lægen for at tigge om piller mod søvnløsheden (scenen hvor
lægen står på gangen og har afvist Norton) - og der er flere endnu...

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : HKJ

Dato : 26-10-02 15:56

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> wrote in message
Nortons

> Dem er der altså mange af.

Mange er så meget sagt, så vidt jeg husker er det 5 stk. Men det er
efterhånden lang tid siden jeg har set filmen (Burde snart gøre det igen,
men stakken af nye DVD'er er for stor).

> [...]
hvor
> lægen står på gangen og har afvist Norton) - og der er flere endnu...

Der er også en ved kopimaskinen i starten og en ved et støttegruppen møde.

Fra : Martin Møller

Dato : 27-10-02 12:01

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-10-02 20:33

de kører osse forbi hinanden på en rulletrappe så vidt jeg husker

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 27-10-02 22:45

"sniper_Nolight" <noone@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3dbc3f6c$0$28804$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> de kører osse forbi hinanden på en rulletrappe så vidt jeg husker

Og på et tidspunkt hvor Norton sidder og ser fjernsyn er
der et klip med en masse tjenere, tjeneren til højre er Brad Pitt.

Tommy

Fra : Finn Nielsen

Dato : 30-10-02 11:03

"Tommy Nielsen" <skuf@mail.dk> writes:

> Og på et tidspunkt hvor Norton sidder og ser fjernsyn er
> der et klip med en masse tjenere, tjeneren til højre er Brad Pitt.

Men ulig de andre steder hvor Brad Pitt dukker op er den med at han er
tjener i fjernsynet ikke et hint. Det var ganske enkelt Brad Pitt der
tiggede og bad instruktøren om ikke han måtte være med der, og det fik
han så lov til (ifølge kommentarsporet på DVD'en).

--
Finn Nielsen - http://www.finnnielsen.dk/

Fra : -V-

Dato : 28-10-02 06:44

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> [...]
> influenzahærgede øjne ikke nåede at opfatte.
> Nogen, der kan fortælle mig, hvad det var?

Det var der heldigvis mange der kunne.
Tak til alle.

-V-

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 01-11-02 16:08

> Det var der heldigvis mange der kunne.
> Tak til alle.

Det kunne være du selv havde gennemskuet den, trods influenza'en - ligesom
ham filmklipperen (har ikke set den siden biografen så jeg kan _ikke_ huske
navne) rent faktisk fortæller B. Pitt. tidligere i filmen - mener endda det
er samme frame, som de viser inde i filmen...!

--
/H3nrik V!

Special thanks goes to Intel for giving me that 1G OverClock
PIV 1.6A, now @ 2.6

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 01-11-02 17:35

"H3nrik V! [2670]" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> wrote in
message news:apu5d2$i1c$1@sunsite.dk
> [...]
> kan _ikke_ huske navne) rent faktisk fortæller B. Pitt. tidligere i
> filmen - mener endda det er samme frame, som de viser inde i

DOH! Det var jo Norton der fortalte at Pitt gjorde det...!