HURRA!
Fra : Leyna

Dato : 25-10-02 22:09

Popsie har brugt en nylig indkøbt kattebakke, og der har intet været
på gulvet i dag!
Jeg er bare så glad. Det er vist lidt lige som at have børn.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 25-10-02 22:26

> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Tak for tilbagemeldingen! Skønt at problemet kunne løses så nemt

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 25-10-02 23:53

Leyna <webmaster@big-girls.dk> wrote in

> Popsie har brugt en nylig indkøbt kattebakke, og der har intet været
> på gulvet i dag!
> Jeg er bare så glad. Det er vist lidt lige som at have børn.

Uhh, jeg krydser fingre for at hun fortsætter det gode trit, så i kan
beholde jeres venskab

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Kirstine

Dato : 26-10-02 09:31

In article <ljcjrugiaok9a44u1bfhgl09m1oibfhs2g@4ax.com>, webmaster@big-
girls.dk says...
> Popsie har brugt en nylig indkøbt kattebakke, og der har intet været
> på gulvet i dag!
> Jeg er bare så glad. Det er vist lidt lige som at have børn.

Tillykke med det
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*