læder sele til en D/S gårdhund
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 25-10-02 22:17

Godaften

En ældre dame her i kvarteret hvor jeg bor, som også har en D/S gårdhund,
har spurgt mig, om jeg ved hvor man kan købe en sele i læder.
Hun har ledt længe efter sådanne en sele, men kan ikke finde nogen. Er der
nogen herinde der ved hvor man kan købe denne sele til sådanne en størrelse
hund, for hun siger at det kun er til store hunde hun har set til.
Grunden til hun vil ha' en sele i læder fremfor den nylon sele hun bruger
nu, skyldes at hunden på en eller mærkelig facon kan smutte ud af denne
sele, hvilket jo ikke et særlig heldigt når man bor tæt på meget trafikeret
veje.

Håber nogen kan hjælpe mig, så jeg kan hjælpe hende.

Mange hilsner fra

Bolette

PS selen skulle meget gerne kunne findes i frederiksberg/KBH området.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-10-02 22:30

"Bolette Nielsen" <Bobo@nospam.kimj.dk> writes:

> En ældre dame her i kvarteret hvor jeg bor, som også har en D/S gårdhund,
> har spurgt mig, om jeg ved hvor man kan købe en sele i læder.

[snip]

> PS selen skulle meget gerne kunne findes i frederiksberg/KBH området.

Jeg ved at Dansk Dyreværn her i Århus har en butik hvor jeg bl.a. har
set læderseler, så de kan altså fåes. Men hvor man kan købe dem henne i
København ved jeg ikke.

Jeg kunne også kun finde en online-butik der har dem:
http://www.kenjan.dk/sporseler.asp

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Jørgen

Dato : 26-10-02 06:07

Prøv Maxø i Rødovre, Islevdalvej

Jørgen

Fra : Lars

Dato : 26-10-02 07:15

Hejsa

Kenjan holder til i Havdrup ved Køge (adr. står på deres hjemmeside), så I
(hun) kunne jo smutte ned og besøge dem.
Mit gæt er, at de også gerne specialsyr, hvis ikke de har i den rigtige
størrelse

Mvh.
Lars Kr. Nielsen

Fra : Mari

Dato : 26-10-02 08:14

"Bolette Nielsen" <Bobo@nospam.kimj.dk> skrev i en meddelelse
> Godaften
>
> En ældre dame her i kvarteret hvor jeg bor, som også har en D/S gårdhund,
> har spurgt mig, om jeg ved hvor man kan købe en sele i læder.

Det er nok en lille sporsele, de har brug for. Jeg bruger sådan een til
"gåsele",
og det er rigtigt godt - for at undgå træk og vrid i halsen på en und og
livlig
hund.

De findes i flere varianter - og du kan nok finde dem hos
Zoo Zity http://www.zoozity.dk/templates/groupplus.asp?group=51
i Rebæk Søpark Butikscenter i 2650 Hvidovre.

Tlf.: 3648 4455
Tag S-toget til Rødovre station (linie B eller B+) eller kør i bil og parker
uden for centeret.
Åbningstider: Mandag-Torsdag kl. 11.00 - 18.00
Fredag kl. 11.00 - 19.00
Lørdag kl. 10.00 - 17.00
Søndag kl. 10.00 - 17.00

Mvh Mari, som også kun er kunde der........

Fra : Jørgen

Dato : 26-10-02 10:51

Undskyld. Zoo Zity er et dyrt sted at handle

Fra : Mari

Dato : 27-10-02 00:45

"Jørgen" <j.bodholdt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Undskyld. Zoo Zity er et dyrt sted at handle

I forhold til hvad???

Der er forskel på om ting er dyre eller de bare koster mange penge.
Og læderseler får man ikke for 120 kr. hvis de er pengene værd.

Mh

Fra : Ann K.

Dato : 27-10-02 17:53

Hejsa.
Blander mig lige...

>I forhold til hvad???

Tja - i forhold til flere andre dyrehandlere, dyrlæger og
foderstofforretninger
Til gengæld har de et kæmpe-udvalg, så man kan næsten altid være sikker
på at finde, hvad man søger... Hvis ikke, så er personalet altid venlige
og villige til at bestille hjem - såfremt det ønskede ligger indenfor
forretningens sortiment...

>Der er forskel på om ting er dyre eller de bare koster mange penge.
>Og læderseler får man ikke for 120 kr. hvis de er pengene værd.

Nja - måske ikke 120 kr, men de kr 148,- vi gav for Dise's "gå-tur-sele"
i kernelæder er da en del billigere end meget af det, som jeg har set i
netop Zoozity... Jeg betaler gerne for kvalitet! Men jeg ved også godt
at pris og kvalitet _ikke_ altid hænger sammen...

Nå, men tilbage til Bolettes spm...
Maxsøe's dyrefoder på Islevdalsvej i Rødovre sælger nogle små sporseler
i webbing (mage til Zoozity's - men billigere!)... ved godt at de ikke
er af læder, men en D/S burde ikke kunne smutte ud af sådan en
Selen holdt da i hvert fald godt fast på Dise, da hun var hvalp

Mvh Ann

Fra : Eva Schmidt

Dato : 26-10-02 11:19

> PS selen skulle meget gerne kunne findes i frederiksberg/KBH området.

Jeg så en Poppi Dyrehandel på Frederikssundsvej. Kbh NV.
Såvidt jeg husker var prisen 118 kr., men jeg er ikke helt sikker.

mvh Eva

Fra : Ricki Berthelsen

Dato : 26-10-02 13:29

Besøg Kenjan.

De kan lave den så den passer til hunden.

www.kenjan.dk

Ricki