Felifriend, hvor?
Fra : Mulle

Dato : 25-10-02 21:46

Jeg ville afprøve dette produkt på min lille "Desperados-kat", alias
MissRosa - men min dyrlæge havde aldrig hørt om det. Hvor man man købe det
og er det på recept?

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://home8.inet.tele.dk/hei/killing.html

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-10-02 22:42

In article <3db9ad85$0$97629$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Mulle
<klip_hei@post8.tele.dk> wrote:

> Jeg ville afprøve dette produkt på min lille "Desperados-kat", alias
> MissRosa - men min dyrlæge havde aldrig hørt om det. Hvor man man købe det
> [...]
Nej ingen recept

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor - men her på Amager køber jeg det hos
Dyreklinikken på Amagerbrogade. De har både Feliway og Felifriend.
Hvis det hjælper din dyrlæge er importøren Kruuse og der står Cat. no.
274855 på æsken. (Et katalognummer, gætter jeg...)

Fra : AEK

Dato : 25-10-02 22:56

"Mulle" <klip_hei@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville afprøve dette produkt på min lille "Desperados-kat", alias
> MissRosa

God ide. Jeg har netop haft brugt det på mine rødder, med succes.
Pift det ud i hånden, gnid dine hænder og du skal så ae det henover kattens
pels.
Brug det på de involverede katte.
Morgen og gerne ved spisetid( aften ).

- men min dyrlæge havde aldrig hørt om det. Hvor man man købe det
> og er det på recept?

Min dyrlæge havde kun FeliWay - de bestilte det andet til mig.
Jeg skulle så ringe efter 14 dage, da de var MEGET interesseret i at høre,
hvordan det var gået.
De vil så anbefale andre det.

Pøj pøj med det.

/ Anya.

Fra : Majer

Dato : 26-10-02 09:12

> [...]
> Jeg ville afprøve dette produkt på min lille "Desperados-kat", alias
> MissRosa - men min dyrlæge havde aldrig hørt om det. Hvor man man købe det

Hej Mulle!!

Jeg har en Felifreind, som kun er brugt 2 gange. Du må gerne købe den af
mig, selvfølgeligt ikke til fuld pris Og så kan den blive sendt med
posten, lige til døren endda!!

Skriv til mig privat, hvis du er interesseret.

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Majer

Dato : 26-10-02 21:58

hejsa!!
Jeg har nu aftalt med Heidi at hun kan købe min, men jeg kan slet ikke huske
hvad en Felifriend koster, og prisen er taget af vores æske. Er der nogen
der kan huske prisen på en ny, så jeg kan aftale noget med Heidi (Mulle)...

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Denise

Dato : 26-10-02 23:14

Hej
Købt i Husum 5.11.2001 til 126 kr + moms = 157,50 kr.
NB. Der var iøvrigt heller ikke pris på min æske, men jeg fandt regningen.
Hilsen Denise