søger: SoftDataLink demo til C35i telefon~
Fra : Peter Dall

Dato : 27-02-01 12:49

Hej.
Jeg har søgt nettet tyndt efter en demo af SoftDataLink til min Siemens C35i
telefon.
Jeg ville nemlig gerne prøve at se hvad det evt. vil kunne + brugervenlighed
mm. inden jeg giver 500.- for programmet.
Ved du hvor jeg finder en demo, så vil jeg blive meget glad for at høre fra
dig.
Mvh.
Peter
pshdo@get2net.dk

Fra : J. S.

Dato : 27-02-01 19:06

Det findes ikke...

Men der findes mængder af shareware derude, som stort set kan gøre det
samme.

F.eks. på http://www.s25atonce.de/

/Peter

Fra : PsHdO

Dato : 27-02-01 21:42

Hej.
Det er også kun fordi at vi ikke er helt klar over precis hvlike funktioner
der er i softdatalink programmet, at vi søgte en demo...

Mvh.
Peter Dall