1/2 dvale i XP ?
Fra : Olesen

Dato : 25-10-02 21:37

Windows XP
Lukker jeg på "start" knappen,
så er der stand-by, luk og genstart.

Dvale er der ikke, men trykker jeg
ctrl-alt-del, kommer joblisten frem,
hvor jeg i øverste liste kan vælge "dvale"
under "luk computeren". Hvordan
får jeg dvale ned i "startknappens lukfunktion" ?

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 25-10-02 22:13

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> hvor jeg i øverste liste kan vælge "dvale"
> under "luk computeren". Hvordan
> får jeg dvale ned i "startknappens lukfunktion" ?

Hold 'shift' nede, så bliver 'standby' til 'dvale'...!

--
/H3nrik V! - OverClocker - fordi jeg kan!

Fra : Olesen

Dato : 26-10-02 08:33

"H3nrik V! [2670]" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:apcc52$5oj$1@sunsite.dk...
> "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message

> Hold 'shift' nede, så bliver 'standby' til 'dvale'...!

Ren blær' !

Det virker..men hvorfor F er der ikke en separat knap ? *S*

Fra : M.N.

Dato : 26-10-02 08:46

> "H3nrik V! [2670]" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:apcc52$5oj$1@sunsite.dk...

> Ren blær' !
>
> Det virker..men hvorfor F er der ikke en separat knap ? *S*

Spørg Microsoft

Mogens

Fra : Olesen

Dato : 26-10-02 09:35

"M.N." <mogens"fjern dette"@dbs.dk> skrev i en meddelelse

> Spørg Microsoft

Men der SKAL altså ikke være en dvale knap under "start-luk" ?

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 27-10-02 11:22

> Men der SKAL altså ikke være en dvale knap under "start-luk" ?

Nope - det har jeg i hvert fald aldrig set...!

Jeg har i øvrigt sat mit system op såå min powerknap sætter den i dvale - i
hvert fald indtil jeg fik RAID controller i - nu virker dvale ikke mere -
ØV!

--
/H3nrik V! - OverClocker - fordi jeg kan!