Re: Tilkendegivelse af Sexuel Trosretning ~
Fra : Ulven Peter

Dato : 25-10-02 21:26

Hej Gudrun

Fælles referencerammer, ja,.... men det er også spændende at få et
oplevelsesreferat, hvis man ikke selv har været der.

Vi bruger bl.a. udlån i vores lege, men netop det at jeg arrangerer udlånet
og forløbet gør at det er en fælles oplevelse.

Jeg synes det er frækt og spændende at udtænke et arrangement, som rammer
hendes tændpunkter, men som også udfordrer hendes grænser.
F.eks. at stille hende til rådighed for en flok fremmede mænd, give hende
den følelse, forventningsfulde, lidt nervøse og meget liderlige sommerfugle
i maven når hun skal træde ind i et rum, hvor der er 5 fremmede mænd,....
og
hun ved ikke hvad der skal ske.

Og jeg er der altid, enten lige i nærheden, på telefonen... klar til at
"rykke ind". Og jeg henter hende altid, tager hende med mig hjem,... og
tager hende!

Det giver altså nogle ganeg et anderledes kick, når man ikke lige er i
nærheden til at "holde hinanden i hånden" hele tiden

Ulvehilsner fra Peter

Fra : PerG.

Dato : 28-10-02 11:00

"Ulven Peter" <Ulven_Peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det giver altså nogle ganeg et anderledes kick, når man ikke lige er i
> nærheden til at "holde hinanden i hånden" hele tiden

Verden er ikke altid helt retfærdig. Nu har jeg forsøgt at lokke mine
kæreste til sex med flere deltagere igennem lang tid. For pokker, jeg
tilbyder hende at prøve at være sammen med andre mænd og med flere mænd ad
gangen, men hun vil kun have mig.

Jeg tænder extremt på at se hende med andre, men kan altså ikke lokke hende
til det.

Hvad skal jeg gøre?

Venlig hilsen

Per

Fra : Gudrun

Dato : 28-10-02 11:22

On Mon, 28 Oct 2002 10:59:48 +0100, "PerG." <gildhoej@mail.dk> wrote:

>"Ulven Peter" <Ulven_Peter@c.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP]

> [...]
>kæreste til sex med flere deltagere igennem lang tid. For pokker, jeg
>tilbyder hende at prøve at være sammen med andre mænd og med flere mænd ad

Jam'n det kan man vel ikke klage over - det er da en
kærlighedserklæring...

>Jeg tænder extremt på at se hende med andre, men kan altså ikke lokke hende
>til det.

Nej, det kræver jo at det er noget man har lyst til at eksperimentere
med - det er jo ikke bare at kaste sig ud i det, men ganske
grænseoverskridende i starten...

Jeg tror da ikke det handler om at lokke, men i langt højere grad om
at acceptere, at det ikke er noget hun har lyst til at dyrke...

Det er selvfølgelig ærgerligt for dig, som tænder på det, men ikke
desto mindre er det langt vigtigere at respektere de grænser andre
mennesker præsenterer en for...
Sidenhen kan der så måske rykkes ved de grænser, men har hun følt
efter helt nede i maven og har stadig ikke lyst, er der nok ikke så
meget at gøre ved det... andet end at elske hende fortsat og finde
andre sjove lege, som vedligeholder ilden ved lige i jeres fælles
sexliv...

Det er altså ikke alle kvinder der har en hemmelig drøm om andre mænd,
flere mænd, store pikke, bløde kvindekroppe og hvad der ellers findes
af sjove opfattelser af den kvindelige erotiske fantasi...

>Hvad skal jeg gøre?

Elsk hende som den hun er, eller kom videre med dit liv, hvis det er
et kæmpestort problem...