Urinrørsstimulering, - hvem kender det?
Fra : Ulven Peter

Dato : 25-10-02 20:18

Hej gruppe

Jeg har et sted på nettet læst om "urinrørsstimulering", som går ud på at
stikke et eller andet instrument op i urinrøret på manden og stimulere det
indvendigt formentlig ved at køre det frem og tilbage. Det skulle ikke være
smertefuldt, men have en meget særdeles stimulerende effekt på mandens
penis.

Jeg synes det lyder lidt.... "farligt", lidt torturagtigt, men er der nogen
der har praktisk erfaring?

Ulvehilsner fra Peter

Fra : Per

Dato : 25-10-02 22:46

In article <3db99902$0$28782$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Ulven_Peter@c.dk says...
> Det skulle ikke være
> smertefuldt, men have en meget særdeles stimulerende effekt på mandens
> penis.

jeg syntes det er smertefuldt bare at læse om det..

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 26-10-02 07:04

"Ulven Peter" <Ulven_Peter@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> penis.
>
> Jeg synes det lyder lidt.... "farligt", lidt torturagtigt, men er der

Hej

Jeg har kun erfaring med at blive testet forklamydia (et tyndt instrument
med vat om, blev ført ind i urinrøret) - og det var på ingen måde behageligt
(og det gjorde ondt i et par dage, når jeg tissede. Så jeg ville betakke
mig!

mvh Tommy

Fra : Henning

Dato : 26-10-02 07:54

Ulven Peter wrote:
> Hej gruppe

Hej

> [...]
> stimulerende effekt på mandens penis.
>
> Jeg synes det lyder lidt.... "farligt", lidt torturagtigt, men er der

Hvad jeg ikke har prøvet, er ikke værd at prøve *GGG*
Hvis der bliver rifter i urinrøret ved at fører et fremmedlegeme
op i det, vil du ønske du ikke kunne tisse *GGG*

Se lige et anatomisk billede af urinvejene hos M/K!
Mandens urinrør slår et knæk og omklamres af en prostata kirtel.

Hvis du vil stikke noget op i mandens urinrør, skal det være meget
fleksibelt, så det kan bøje sig der hvor urinrøret slår et knæk,
med f.eks en strikkepind, vil der være stor fare for st der stikkes
hul på urinrøret ind til bughulen!!

Kvinder er mere lige ud af landevejen, der kan man godt sætte et
lak eller sølvkatheter op gennem urinrøret til blæren, uden der sker
skader.

Hvis nogen skulle få lyst til at prøve (både på mænd og kvinder)
så køb et katheter på apoteket og foretag eksperimentet med det.

Jeg får godt nok tåre i øjnene, når jeg kommer ind til en patient, der
har hevet sit katheter ud, for i enden af katheteret udvides dette ved
at spøjte saltvand ind, så der bliver en dueæg stor balloon, som skal
forhindre katheteret i at glide ud af urinblæren af sig selv.

Der er en vis farer for urinvejsinfektioner ved at stikke noget op
i urinrøret, så renlighed er et must! Og ALDRIG hårde/skarpe/spidsse
genstande!

MVH
Henning

Fra : PerG.

Dato : 28-10-02 10:49

> Jeg synes det lyder lidt.... "farligt", lidt torturagtigt, men er der
nogen
> der har praktisk erfaring?

Nej, men jeg har set noget på denne side :

http://www.maitresse.dk/Ordbog/U/Ustim.html

Hvis nogen prøver det, så lad os lige få et referat

Venlig hilsen

Per