Fejl ved opstart af Win 2000
Fra : Allan R

Dato : 27-02-01 12:41

NTLDR missing...

Er det en loaddriver der er færdig? Hvordan re-etablere jeg ?
Med desperate hilsner
Allan

Fra : Rasmus

Dato : 27-02-01 15:44

Har selv haft samme fejl et par gange. Så vidt jeg ved er det W2K's boot fil
den er gal med. Du kan fikse det ved at boote op fra din W2K CD og køre en
"repair".

Mvh Rasmus

Fra : Jensen

Dato : 27-02-01 18:02

"Allan R" <jawa350@hotmail.com> wrote in message
> NTLDR missing...
>
> Er det en loaddriver der er færdig? Hvordan re-etablere jeg ?
> Med desperate hilsner
> Allan

Jeg har præcis samme bøvl.....en tryk på reset knappen når den ikke kommer
længere, og så starter den op ??????....har rodet i bios og alt
muligt,....meeeen niks........det skulle vel aldrig være et abit bundkort
vel

Fra : James Rune Hansen

Dato : 27-02-01 18:20

"Jensen" <hmmm@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> længere, og så starter den op ??????....har rodet i bios og alt
> muligt,....meeeen niks........det skulle vel aldrig være et abit bundkort

Jeg har ogsså prøvet denne fejl.. Mange gange.. Og det var på et Microstar..

Så jeg tror ikke at det kan være Bundkortet..
Men man kan aldrig vide..

James

Fra : Flemming Riis

Dato : 27-02-01 19:25

On Tue, 27 Feb 2001 12:40:55 +0100, "Allan R" <jawa350@hotmail.com>
wrote:

>NTLDR missing...
>
>Er det en loaddriver der er færdig? Hvordan re-etablere jeg ?

Pil floppy ud af dit drev. hvis det ikke hjælper prøv i
dk.edb.system.ms-windows da du er off topic her

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-02-01 19:45

<jawa350@hotmail.com> wrote:

> NTLDR missing...

Prøv dk.edb.system.ms-windows-hierarkiet. Det har intet med
netværk at gøre.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/