Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilken tysker ??
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 25-10-02 19:25

Jeg vil købe et Canon digital kamera (S45) i en tysk web-shop. Her hvor
lanceringen nærmer sig, kan jeg konstatere at priserne er næsten ens hos de
billigste.

Men hvilken er bedst i leverance sikerhed og lethed i købet ?? HVEM HAR
praktiske (gode eller dårlig) erfaringer med:

http://www.technik4free.de

http://shop.heim.de/

http://www.pcwebstore24.de

http://artikel.digitalnetshop.de

http://www.mindfactory.de

http://www.pluspark.de

http://www.technikdirekt.de

http://www.digitalshop24.de

(jeg er fx ikke vanvittig god til tysk og har konstateret at nogle af dem
ikke kan engelsk. det kunne jo godt blive et problem, hvis der er noget med
leverancen ....)

Anbefaling (og advarsler) modtages med stor tak.

Bjarke

Fra : KNL DtP

Dato : 25-10-02 22:21

"Bjarke Christensen" <Bjarke@Grevestrand.ret_til_dk> skrev i en meddelelse

> Men hvilken er bedst i leverance sikerhed og lethed i købet ?? HVEM HAR
> praktiske (gode eller dårlig) erfaringer med:

> http://www.technikdirekt.de

Jeg har købe mine to seneste objektiver her (købt af to omgange) - det forløb ganske
fint, betalte med VISA, hurtig levering, god information via e-mail (modtaget ordre +
pakke afsendt ect.), betydeligt billigere end DK-priser, forsvarligt pakket ind.

De har et ret omfattende udvalg, skriv efter deres katalog - der er masser af gode
julegave ønsker Jeg har ikke noget at udsætte på dem, og regner med at købe mit
fremtidige fotoudstyr der. Two thumbs up herfra!

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Mikael

Dato : 26-10-02 08:28

Jeg har i går aftes bestilt et Minolta Dimage 7i hos
www.photoshoppingcenter.de De sender også pr. efterkrav. Jeg skal nok dele
erfaringen om firmaet. Priserne var ret lave her i forhold til nogle af de
andre web-shops.

Mikael

Fra : Michaelbs

Dato : 26-10-02 12:13

denne butik: http://www.topvisionshop.com/
ligger på mange områder prismæssigt væsentligt under de andre netbutikker.
mvh Michael

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 26-10-02 12:46

På S45 er de på samme niveau, og den nævnte butik har større
forsendelsesomkostninger.

Anyway, mit spørgsmål gik på praktiske erfaringer. Ikke hvem der har de
laveste priser ....

Bjarke

Fra : max

Dato : 27-10-02 10:38

> Anyway, mit spørgsmål gik på praktiske erfaringer. Ikke hvem der har de
> laveste priser ....
>
> Bjarke

www.dnet24.de leverer varen - bestiller gerne specielle
varer hjem..er flinke til at svare på mail og har een engelsk-
talende medarbejder. Betaling pr. bankoverførsel eller check
ved større beløb. Forsendelse med tysk postvæsen/dansk kurrér
er lidt uchecket..

www.tedhnikdirekt.de leverer varen - når den er på lager.
Kæmpe varesortiment.. Flinke engelsk talende medarbejdere.
Betaling med kreditkort er mulig.. Forsendelse fungerer fint..

mvh max