Efterladt klilling
Fra : FER

Dato : 25-10-02 18:15

Hej NG

Vi måtte desværre skille os af med vores Gixxer. DEn har fået et dejligt
hjem på bornholm.

Når men vi ledte med lys og lygte efter en ny ungkat / killing da vores
Gizmo virkeligt savnede sin missetat veninde...

Vi skulle ud og kigge på en i dag, på Dragør, men et par timer inden ringer
min far, og fortæller han har fundet en lille bitte kat bag sin firma bil.
Han ringede straks og tilbød os at tage den til os. Vi hentede den et par
timer senere. Gizmo har taget det rimligt fint, en 20 hvæs er det da blevet
til, men ingen vold

Når men han er godt nok en lille fætte. Han ser ud til at havde det fint.
Han har fået en 6 pump med vores Frontline vet. Så loppe delen skulle være
klaret. Må se om jeg kan finde noget ormekur imorgen.

Jeg tror den er 6-7 uger. Mener det er en han. 1000g er vægten.

Hvor kommer han fra?? Jae aner det ikke. Måske er den stukket af hjemmefra,
eller efterladt? Han var vildt sulten, eg rimlig beskidt. Tror den har været
alene et par dage..

Jeg regner med at få den til at spise det Hills killinge foder, som Gizmo
får. Selvom han ikke virker særligt interesseret. Den fik lidt tun i vand
hos mine forældre.. Når men hvis han ikke vil spise tørfoder? hedder
opskriften så hakket oksekød i tør fodderet??

Når men håber der er nogen der har nogen gode råd.... hvordan med
opdragelse? Tror i vores 18 ugers hankat tager sig af det?

mvh Tommy Fer

Fra : FER

Dato : 25-10-02 18:16

Der er billeder af den i dk.binaer

mvh Tommy, Louise, Gizmo og den lille ny???

Fra : AEK

Dato : 25-10-02 18:22

"FER" <fer@cool.no.junk.for.me.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Vi måtte desværre skille os af med vores Gixxer. DEn har fået et dejligt
> hjem på bornholm

Hvor lyder det godt.

Og tillykke med den nye - der er altid gang i huset med sådan en røver

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 25-10-02 23:19

"FER" <fer@cool.no.junk.for.me.dk> wrote in

> Vi måtte desværre skille os af med vores Gixxer. DEn har fået et
> dejligt hjem på bornholm.

Hej Tommy

Jeg er glad for at i fandt en løsning for Gixxer, håber hun kommer til
at trives som musefænger.

Uden at være specielt klog på dette område vil jeg _tro_ at Gizmo vil
lære den lille ny lidt om livet. Nu var Mowgli godt nok 14 uger (såvidt
jeg husker) da jeg fik ham, men alligevel har han helt klart kopieret
en hel del af Lantes adfærd (han er den 3-årige) og jeg er helt
overbevist om at Mowgli har lært noget af Lante som jeg under ingen
omstændigheder kunne lære ham.

Jeg håber i får skik på den lille ny og at Gizmo kan hjælpe til for det
mener jeg helt seriøst at han vil kunne.

Jeg kan desværre ikke hjælpe ret meget da jeg ikke har haft så lille en
killing siden min første for ca. 13 år siden og han klarede desværre
ikke skærene

Held og lykke med den lille ny. Hvad skal han hedde, forresten?

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Bent F.

Dato : 26-10-02 07:30

Hej Tommy/Louise

Håber det går godt med det lille kræ, har i fået lov at sove i nat ?

Der alte

Fra : FER

Dato : 26-10-02 09:14

"Bent F." <fer@fakse.dk> wrote in message

> Hej Tommy/Louise
>
> Håber det går godt med det lille kræ, har i fået lov at sove i nat ?
>
> Der alte

Davs du gamle

Det går fint med den lille. Den er blevet en rigtig killing nu, efter igår,
hvor den bare lå og sov.. nu er den vågen, fræk, nysgerrig osv. Den spiser
fint sit tør fodder, om den går på bakken ved jeg ikke. Et uheld havde vi,
men der var også langt til bakken

Men siden er der ikke nogen uheld, tror den har regnet det ud.... Hope
so...

Tak til Kate for ordene ;)

mvh Tommy Fer, Louise, Gizmo og Kaptajn Haddock

Fra : Kate

Dato : 26-10-02 11:44

> Tak til Kate for ordene ;)

Du svarede slet ikke på hvad den skal hedde eller hedder. Jeg _er_
altså nysgerrig.
Da nu den er så lille kan uheld godt skyldes at den ikke kan nå på
bakken. Nu ved jeg selvfølgeligt ikke hvor stort i bor, men hvis der er
langt til bakken kan i placere en killingebakke et strategisk sted bare
lige i den første tid.
Hos mig var der også et uheld, i køkkenet, den første nat Mowgli var
her, om det så var hans eller protest fra en af de andre ved jeg ikke,
men da det blev ved den ene gang har jeg ikke bekymret mig mere om det.

Held og æykke med ham, så iøvrigt billederne af ham i binær, nøj hvor
er han lille.

Fra : Lars Dahl

Dato : 26-10-02 11:58

> Du svarede slet ikke på hvad den skal hedde eller hedder. Jeg er
> altså nysgerrig.
>
> --
> Kate
>
> REMOVE skal ikke fjernes ved svar

Hej Kate.

Tommy _har_ skam svaret

I hans seneste indlæg er underskriften: Tommy Fer, Louise, Gizmo og
*Tadaaa* Kaptajn Haddock

Med venlig hilsen
Lars Dahl
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 26-10-02 16:30

Lars Dahl <ldahlKATTE@BAKKEjubiipost.dk> wrote in

> Tommy _har_ skam svaret
>
> I hans seneste indlæg er underskriften: Tommy Fer, Louise, Gizmo og
> *Tadaaa* Kaptajn Haddock

Jeg kan åbenbart hverken skrive eller læse i dag.

Tak, Lars, jeg må jo gøre mig mere umage

Fra : FER

Dato : 26-10-02 19:38

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote in message
> Lars Dahl <ldahlKATTE@BAKKEjubiipost.dk> wrote in

Nemlig..

Vores lille kaptajn. Den har nemlig et lille sort gede skæg. Jeg fandt på
Sort Skæg, men det passede ikke konen det blev til Kaptajn Haddock

*g*

mvh Tommy Fer

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-10-02 22:01

"FER" <fer@cool.no.junk.for.me.dk> writes:

> Nemlig..
>
> Vores lille kaptajn. Den har nemlig et lille sort gede skæg. Jeg fandt på
> Sort Skæg, men det passede ikke konen det blev til Kaptajn Haddock

Passer vist ogsaa fint til det sidste billede..*S*

> *g*

Men tillykke med familieforoegelsen, ser godt nok soedde ud..

> mvh Tommy Fer

Ret rart at vide at i har faaet placeret problembarnet et godt sted..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa