Paradise Lost - Symbol of life
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 25-10-02 17:12

Hejsa
Jep så er de snart klar igen
Det er en rigtig fed plade, måske deres bedste??
En mere fornuftig sammensmeltning af det digitale trip og rocken.
Jeg vil især fremhæve deres covernummer af Bronski Beat's 'Small town
boy'. Kanon fedt nummer.
Et sikkert køb. Jeg har både læst 28/10 og 28/11, hvad passer?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Thomas Daugaard

Dato : 25-10-02 20:22

Hej Morten!

> Jep så er de snart klar igen

Nemlig :)

> Det er en rigtig fed plade, måske deres bedste??

Jeg har ikke hørt den endnu. Jeg vil simpelthen vente til jeg sidder med
det komplette produkt i hænderne. Ved deres sidste plade havde jeg den en
måned før, og det var altså bare ikke det samme som at sidde med pladen.

> [...]
> boy'. Kanon fedt nummer.
> Et sikkert køb. Jeg har både læst 28/10 og 28/11, hvad passer?

Den kommer d. 28/10. Jeg blev vildt skuffet, da jeg stod nede i den
lokale musikbutik i mandags og spurgte efter den, for releasedato'en i
Europa er d. 21/10 - med undtagelse af Sverige og England. Men det blev
altså udvidet til Danmark :(

Nå, men jeg håber de kigger forbi Train igen ... i så fald er det 3. gang
jeg skal se dem der.

Mvh,
Thomas

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 25-10-02 22:34

On Fri, 25 Oct 2002 21:21:39 +0200, Thomas Daugaard <no@spam.th>
wrote:

> [...]
>altså udvidet til Danmark :(
>
>Nå, men jeg håber de kigger forbi Train igen ... i så fald er det 3. gang

Samme her

Morten
morten@bowman.dk