MS Windows
briani 27239
XP Drivers ?
Fra : Magnus

Dato : 25-10-02 17:13

I en bærbar Dell pc sidder et "ActionTec 10/100/V.90 Internal Combo" net og
modem kort i en MiniPCI sokkel og jeg har ikke kunne finde en driver som
virker med netkortet.

De tyder på at producenten ikke har lavet en XP driver til sådan et kort.
men findes der ikke en løsning så bare netkortet kan komme til at virke.

/Magnus

Fra : R.S.

Dato : 25-10-02 19:37

Magnus wrote:
> [...]
>
> De tyder på at producenten ikke har lavet en XP driver til sådan et
> kort. men findes der ikke en løsning så bare netkortet kan komme til

Jeg bruger Xircom´s driver til deres combo PCMCIA netkort/modem i min Dell
Latitude efter opgradering fra Win 2000 til XP, men har senere fået at vide
jeg kunne have brugt Win 2000 driveren til det indbyggede Action, og den
kan du hente via Dell´s hjemmeside ved brug af dit servicetag, som du finder
i bunden på computeren.

--
Med venlig hilsen
Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Magnus

Dato : 26-10-02 10:58

Er der nogen der har fået Dell's indbyggede "ActionTec 10/100/V.90 Internal
Combo" til at virke med XP eller skal jeg ud og købe et nyt?

Jeg har prøvet alverdens drivers uden held...

/Magnus