Så kom lillesøster!!
Fra : Marie-Louise

Dato : 25-10-02 15:13

Hej NG!

Nu er den såkaldte lillesøster ankommet! *spyt, hvæs, brumme, knurre* Ved I
hvad det er? Det er en flagermus er det så!! Det har enorme ører og er helt
sort!! Astarte og jeg spyttede og hvæsede og mor skældte os ud. Nu er
flagermusen lukket inde i vores værelse hvor vi har vores klatretræ *hvæs*
hvor er det strengt! Mor siger vi skal være søde, men det er altså os der
var her først!!

Fornærmede hilsener
Horus og Astarte

P.S. Jeg skubbede lige den sure siameser væk fra tastaturet for at fortælle
jer at lille smukke sorte Bastet er ankommet til sit nye hjem! Hun er en
sort (ebony) orientaler på 5 måneder. Jeg lægger billeder ud i albummet på
mandag!

Marie-Louise

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-10-02 15:15

"Marie-Louise" <mlb@atp-ejendomme.dk> writes:

> [...]
> sort (ebony) orientaler på 5 måneder. Jeg lægger billeder ud i albummet på

Hvorfor først på mandag? Vi vil se dem nu!

Hilsen Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Marie-Louise

Dato : 25-10-02 15:33

Jamen jeg skal jo først ha' dem taget....

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-10-02 15:35

"Marie-Louise" <mlb@atp-ejendomme.dk> writes:

> Jamen jeg skal jo først ha' dem taget....

Okay, det er så i orden, men skynd dig lidt, ikke?

God weekend, Trine

Fra : Lars Dahl

Dato : 25-10-02 19:15

> [...]
> hvor er det strengt! Mor siger vi skal være søde, men det er altså os der

Og må jeg så lige få at vide, hvad der er galt med at være lillesøster
med store ører *FNYS*?? Hvad er der galt med store ører, måske??
Og I kan også lige så godt vænne jer til at der ikke er noget, der
hedder "jeres" klatretræ mere!! Bare fordi, I var der først, giver jer
ingen særrettigheder, tværtimod!! Faktisk vil jeg påstå, at når I var
der først, har I haft jeres mor for jer selv længe nok, så jeg håber,
jeres nye lillesøster - som I slet ikke har fortjent - monopoliserer
hende i et godt stykke tid fremover.

Med uvenlig hilsen
Hekla

http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

"Small sisters rule!!"

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-10-02 20:36

Lars Dahl <ldahlKATTE@BAKKEjubiipost.dk> writes:

> http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Hun er simpelthen bare for dejlig! Jeg vil også have en kaaat....

Mvh Trine

Fra : Lars Dahl

Dato : 25-10-02 21:13

> Hun er simpelthen bare for dejlig! Jeg vil også have en kaaat....
>
> Mvh Trine

Hej Trine

Hekla takker og rødmer klædeligt *S* (og hvisker - meget diskret - at
hendes opdrætter venter et kuld af hendes halvsøskende til december ).

Med venlig hilsen
Lars Dahl

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 25-10-02 20:43

"Marie-Louise" <mlb@atp-ejendomme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sort (ebony) orientaler på 5 måneder. Jeg lægger billeder ud i albummet på

Hej Marie-Louise

Tillykke tillykke. Så blev det en lille ebony De er da heller ikke til
at stå for.

Og det med flagermusen *GGG* jow, jeg syn's lissom jeg kender det... Det er
også som regel det første folk kommenterer når man viser dem billeder af de
kære kræ... "sikke nogle ører"

Tillykke!

Og Horus... tag en bid mad, det dulmer
Og Astarte: Glæd dig, snart er I to tøser der rigtig kan tyrannisere ham den
buttede (hvis han altså stadig er det...men hvis han har bare LIDT af Jacks
æde-gen... så....)

Fra : Marie-Louise

Dato : 26-10-02 09:14

Hej Lisbeth!

Jeg kan love for at der er lige lovlig meget leben i huset.... Den
(stadig!!) buttede har forvandlet sig fra en blid hundeagtig klumpet baby,
til en HERSKER!! Han puster sig op, spytter, tisser og hvæser af den lille
ny og også af Astarte.

Lige nu er stakkels lille Bastet lukket inde i soveværelset for at få fred.
Hver gang jeg prøver at lukke hende ud, bliver der et farligt postyr!

Jeg håber det går over...

Mange hilsener
Marie-Louise
Horus har ikke tid til at skrive hilsen, han har travlt med at lege
kæmpe-macho-kat