Ericsson R600 og HPM10 MP3
Fra : Carsten Steffensen

Dato : 25-10-02 14:41

Hejsa
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål, kan det virkelig passe at jeg ikke kan få
<subj> til at køre sammen ? Jeg havde en T29s før og antog blot at de ville
passe sammen da det vel er samme teknik der ligger bagved .... jeg tog måske
fejl :) Alternativt er der en eller anden lille ting jeg har overset, nogen
forslag ?

MVH
Carsten Steffensen

Fra : Sebastian Steen

Dato : 25-10-02 16:36

Carsten Steffensen wrote:
> [...]
> bagved .... jeg tog måske fejl :) Alternativt er der en eller anden
> lille ting jeg har overset, nogen forslag ?

Ifølge sonyericsson.com er enhederne ikke kompatible...
http://tinyurl.com/27fw

Sebastian Steen