Tilbehør til T10
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 27-02-01 12:06

Kender ikke så meget til Ericsson, og spørger derfor sikkert meget banalt:

1) T10'eren skulle kunne dele tilbehør med en tidligere Ericssonmodel.
Hvilke(n)?

2) Gælder det alt tilbehør - også f.eks. håndfri sæt til bilen?

3) Hvilket håndfrit sæt er godt til laveste pris? Jeg vil gerne have et, der
kan køre fuld duplex. F.eks. har thansen et originalt sæt til 1398,-, som er
"det bedste håndfri sæt på markedet". De har også et til kr. 1998,-, der
også er "det bedste håndfri sæt på markedet".

Jeg købte et håndfrit sæt i Metro til min gamle Nokia 2110'er. Det koste
100,- og virkede fint - fuld duplex og det hele. Kan man få et til omkring
samme pris til T10'eren?

Vh, Lars

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-02-01 13:43

Lars Bonnesen wrote:

> [...]
> Hvilke(n)?
> 2) Gælder det alt tilbehør - også f.eks. håndfri sæt til bilen?

Du har besøgt http://www.ericsson.com/consumers/spg.jsp?page=frames
????

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Har du en IBM ThinkPad, men mangler en sikker opbevaring. Så har jeg

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 01-03-01 14:32

Jeg har kigget længe, og jeg kan simpelt hen ikke finde det rigtige håndfri
sæt til T10'eren.

Det originale til kr. 1500-2000 er ok, men jeg synes, at det er for mange
penge til mit behov.

Allerhelst vil jeg have Best.nr. 2053770 fra www.thansen.dk, (som sluttes
til bilens radio), men der er ikke tilslutning for ekstern antenne, hvilket
jeg nærmest har behov for.

Er der virkeligt ingen, der kan anbefale en model?

Vh, Lars