Billed til pegefølsomknap
Fra : Michael Tidemand

Dato : 25-10-02 14:15

Hej

Jeg vil gerne have rigtige billeder i min menu, feks. et kamera hvor der
kommer en kamera lyd når man peger på den og er pegefølsom. Billedet er ikke
noget problem, men det er lyden og skal der være et alm. link tilknyttet
knapen.

Jeg har prøvet indsæt komponent/pegefølsomknap, men den vil ikke accepterer
billedet.Og indsætter sin egen knap.

?????????????

Michael

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 25-10-02 15:39

"Michael Tidemand" <michael.t.nielsen@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> knapen.
>
> Jeg har prøvet indsæt komponent/pegefølsomknap, men den vil ikke

Hej 'Michael
Hvis du under ved den pegefølsomme knap du indsætter vælger
brugerdefineret, så kan du vælge foto og lyd !!!
mvh Kirsten

Fra : Michael Tidemand

Dato : 25-10-02 18:59

Hej K

Tak for svaret, det duer bare, lige indtil når jeg afprøver det. Så bliver
knapen/billedet grådt og kan ikke ses og virker heller ikke ?????? jeg har
gemt det. Hvad gør jeg galt.

Michael

Fra : Wierd-Al

Dato : 26-10-02 07:30

> [...]
> knapen/billedet grådt og kan ikke ses og virker heller ikke ?????? jeg har

Hej..

Du skal huske at oploade fphover.class og fphoverx.class til dit websted...
Eller prøv at lægge en kopi på roden af mappen "Mine Websteder"....

Wierd-Al

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 26-10-02 12:17

"Wierd-Al" <ca@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
websted...
> Eller prøv at lægge en kopi på roden af mappen "Mine Websteder"....

Jeg kan ud fra ovenstående svar se at der er indlæg jeg ikke har modtaget,
og klikker jeg på linket til dette indlæg kan jeg se det ? jeg er godt klar
over det ikke hører til her, men nu er jeg da usikker på hvilke indlæg jeg
ikke modtager !!!
Hvilken gruppe skal jeg spørge i ?
mvh Kirsten
--
Mvh Kirsten Lehd
www.fotolehd.dk

Fra : Ulrik Friis

Dato : 26-10-02 23:24

"Kirsten Lehd" <mig@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
klar
> over det ikke hører til her, men nu er jeg da usikker på hvilke indlæg jeg

Hej Kirsten,

Det er fordi du bruger TDCs news server, som virker mildt sagt elendigt. TDC
er pt. ved at udskifte den, men det er først færdigt om et par uger. Du kan
sætte en ny konto op hos news.sunsite.dk - denne server virker upåklageligt
og har primært danske nyhedsgrupper.

mvh
Ulrik