jeg drømmer
Fra : webber

Dato : 27-02-01 04:54

Er det forkert at dagdrømme om sex

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-02-01 14:57

"webber" <no.copy@os.dk> skrev:
> Er det forkert at dagdrømme om sex

Næh, det siges jo, at mænd har en seksuel tanke hvert tiende minut.

Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"I saw Discovery channel the other night. Apparently a mockingbird steals
songs from other birds ... I didn't know they had Napster."
Jay Leno - The Tonight Show

Fra : Bente B. Petersen

Dato : 27-02-01 17:34

Mark Thomas Gazel wrote:

> Næh, det siges jo, at mænd har en seksuel tanke hvert tiende minut.

Jeg protesterer! - Det ka ikke passe at mænd er de eneste der har
seksuelle tanker hvert tiende minut - hmmm - nah nu jeg tænker over
det... - så kan det være at vi piger bare tænker mere på sex end
mænd...

Hvad siger I piger? - Er jeg den eneste der mener at hvert tiende minut
er lavt sat?

Mvh
Bente

--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 27-02-01 21:45

"Bente B. Petersen" <bentep@groenjord.dk> writes:

> Jeg protesterer! - Det ka ikke passe at mænd er de eneste der har
> seksuelle tanker hvert tiende minut

Det sagde Mark jo faktisk heller ikke.

Iøvrigt er jeg ikke spor enig. Der går de fleste dage betydeligt
længere mellem at jeg har seksuelle tanker. I løbet af en typisk dag
med arbejde og møder og indkøb og måske en koncert eller hvad det nu
kan være, så kan der altså været endog meget længe mellem at tankerne
ryger over på sex.

/Lars
--
Look out honey 'cause it's news and technology
ain't got time to make no apology

Fra : Tomas O.

Dato : 27-02-01 21:18

"Lars P. Fischer" <fischer@suk.dk> skrev i en meddelelse news:86ofvnzwha.fsf@stort.suk.dk...

> [...]

Jeg kender kvinder der har kortere imellem end 10 min

> [...]
> koncert eller hvad det nu kan være, så kan der altså været endog
> meget længe mellem at tankerne ryger over på sex.

Ja sådan er vi så forskellige Jeg tænkder på det ret ofte og
hvert tiende minut kan absolut ikke gøre det. Det er ofte ikke
engang bevidst, men fanger jeg mig selv i det kan jeg da godt
dagdrømme i 10-15 skunder mange gange på 1 time, men indrømmet,
har jeg travlt på jobbet kan der godt gå omkring 20 minutter...

Det skal dertil siges at jeg arbejder lige for tiden som IT
tekniker på et hospital og render rundt på afdelingerne og ordner
PC'ere, og der er jo som bekendt en hel del kvinder der arbjeder
slige steder så jeg blir ofte distraheret *GGGG*

Hilsen
Tomas O. som drømmer om hvide kitler med frækt indhold
indimellem

Fra : Frederikke Mercebach

Dato : 01-03-01 10:48

webber <no.copy@os.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:
>Er det forkert at dagdrømme om sex

----
Skulle da mene at det at dagdrømmeri er ganske almindeligt. Tænker endvidere
at sex (på et og andet plan) er en del af vores omgivelser, og måske også et
langt stykke hen af vejen det som driver os?

F.