Tibetansk Terrier.
Fra : Susanne

Dato : 25-10-02 13:31

Hej alle hundefreaks.... :c)
Da jeg langt om længe er blevet færdig ( for nu) med min hjemmeside om den
Tibetanske Terrier, regnede jeg med, at jeg i denne nyhedsgruppe ville finde
folk, der kunne have interesse i at se den.
Lad mig endelig vide det , hvis I falder over fejl af nogen art...Stavefejl,
ubrugelige links eller lignende. Jeg har kikket så meget på den at jeg vist
er blevet blind *ss*
Skriv endelig i min gæstebog...det vil være hyggeligt.
God fornøjelse.
Susanne, Victor & Frida

www.dyrefarmen.dk/tibber

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-10-02 13:42

"Susanne" <laurberg@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Lad mig endelig vide det , hvis I falder over fejl af nogen
> art...Stavefejl, ubrugelige links eller lignende. Jeg har kikket
> så meget på den at jeg vist er blevet blind *ss*

Jeg ville sætte megen pris på om det vindue hvori videoen bliver vist
kunne gøres større!

Så synes jeg gennemgående at jeres farvevalg er lidt for mørkt (efter
min smag).

Men ellers iøvrigt er mit helhedsindtryk at det er en fin side, der er
blevet erlagt mange arbejdstimer i!

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/
og kom meget gerne med en vurdering
i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Fra : Susanne

Dato : 25-10-02 15:01

Jeg glemte helt at skrive, at hvis I har kommentarer eller fundet fejl af
nogen art..ja, så må I meget gerne emaile mig privat
På forhånd tak
Susanne
laurberg@worldonline.dk

Fra : Sander

Dato : 25-10-02 16:27

> [...]
vist
> er blevet blind *ss*
> Skriv endelig i min gæstebog...det vil være hyggeligt.

Hej Susanne !

Jeg kom dig lidt i forekøbet. Jeg har allerede tjekket din side, som jeg
fandt inde på chart, under nye sider.
Jeg synes siden er flot, vil dog også gerne have video vinduet lidt større,
hvis det kan lade sig gøre.
Jeg skal nok vende tilbage senere og skrible lidt i din GB.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Mari

Dato : 25-10-02 19:17

> [...]
finde
> folk, der kunne have interesse i at se den.

TAK...... for kigget....
jeg synes det er et meget smukt arbejde - og det matcher dine hunde.
Farverer smag og behag - men her er de smagfuldt afstemte.

Mh

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 25-10-02 22:09

Susanne skriver:

> [...]
> er blevet blind *ss*
> Skriv endelig i min gæstebog...det vil være hyggeligt.

Hej Susanne!
Jeg er helt ekset med Tibetanske Terrier, og synes din side er virkelig flot.
Jeg kan virkeligt godt lide farve valg og design.
Hilsen Dorthe