S:Hvalp i Hobro
Fra : Viromax

Dato : 25-10-02 13:06

En 6 mdr. gammel Barney (blanding af ruhår og labrador) til salg p.g.a.
tidsmangel. Hunden er chip-markeret og vaccineret 1. gang. Den er vant til
at tisse kun udendørs og allerede kender nogle tricks. Prisen er 1.200,- kr.
Den kan ses og ev.hentes i Hobro.

Billeder kan sendes på e-mail.

Marek
tel.: 98 51 17 25 eller
GSM: 28 76 72 25

Fra : Viromax

Dato : 25-10-02 13:22

Jeg ved godt, det ikke er denne gruppe, men det kun skete p.g.a. fejl. Jeg
beklager meget og beder Gruppen om forladelse.

Hilsener til alle dyrelskere

Marek