Opretter Debiltel ikke telefoner "efter ræ~
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 27-02-01 11:51

Købte to fastelavnstelefoner i går (samtidigt).

Den ene var registreret og virkede her til morgen. Den anden virker stadig
ikke. Det gør ikke noget at abb. ikke virker endnu, for jeg står ikke og
skal bruge det absolut, men det undrer mig da, at den ene virker, når den
anden ikke gør.

Debitel svarer ikke. De har nok fastelavnshovedpine.

Vh, Lars

Fra : Niels Weyhe

Dato : 28-02-01 10:48

Du er sikkert jun blevet godkendt til 1 nummer... Fint at få to tlf'ere, og
kun betale et abb...

Niels Weyhe

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-02-01 11:19

Niels Weyhe skrev:

>Du er sikkert jun blevet godkendt til 1 nummer... Fint at få to tlf'ere, og
>kun betale et abb...

Hvis det er tilfældet, så er jeg ret overbevist om, at Debitel kræver
den anden telefon tilbage. Det har de gjort mange gange med andre
folk, som de ikke vil have som kunder.

Jeg ved ikke om de har ret til det, men hvis det står i
kontrakten/betingelserne, så er den nok god nok.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet: http://tjenpenge.com/

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 28-02-01 11:27

> [...]

Jo, men jeg skal sådan set bruge to abb. (-;

Godkendt til et nr.? De er vel intereseret i at sælge så mange abb. som
muligt?

> Hvis det er tilfældet, så er jeg ret overbevist om, at Debitel kræver
> den anden telefon tilbage. Det har de gjort mange gange med andre
> folk, som de ikke vil have som kunder.

Nå - hvor har du det fra? Kræve tlf. tilbage??? Ikke vil have nogle abb.???

Man bliver jo tjekket ved køb af tlf. - og så er den vel OK?

> Jeg ved ikke om de har ret til det, men hvis det står i
> kontrakten/betingelserne, så er den nok god nok.

I hvert fald kom jeg igennem til debitel, som sagde, at de havde mistet min
kontrakt!!!

De bad mig kontakte forhandleren, så han kunne genfax kontrakten, hvilket
jeg gjorde.

Derefter fik jeg at vide, at de havde lavet en fejl i mit telefonnr., hvad
det så end betyder.

De har vist ikke så meget styr på det der... Så kan man brokke sig nok så
meget over den blå mastodont, men sådanne fejl har jeg dog aldrig hørt, at
de har lavet.

Vh, Lars

Fra : SpaceFrog

Dato : 28-02-01 17:15

SNIP
> De har vist ikke så meget styr på det der... Så kan man brokke sig nok så
> meget over den blå mastodont, men sådanne fejl har jeg dog aldrig hørt, at
> de har lavet.

Hehe, næh jeg synes sgu man har hørt mange sjove episoder om Debitel
efterhånden ;)
Men på den anden side, hvis alle ansatte i firmaet er som direktøren i
reklamerne... *G*
--
///Mvh SpaceFrog
"Like a midget in a urinal, I was going to have to stay on my toes." - Naked

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 28-02-01 17:54

Ja. Jyder er der sgu nok at tage af... (-;

Vh, Lars

Fra : Niels Weyhe

Dato : 01-03-01 00:51

Ganske kort...

Jeg har haft et, og min kone haft fast abb. siden de kom til Danmark... Men
at få et ekstra, da jeg ville have en 3210, det blev afvist, da jeg jo havde
et abb. Derfor har jeg nu abb. gennem teleskrot (Det virker til gengæld
fint, og er billigt mellem de fire abb. som er det jeg bruger temmelig
meget)

Niels Weyhe